مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بیش از ۱۱۵ هزار مشترک برق در اهواز از ابتدای اجرای طرح ملی پرداخت پاداش صرفه‌جویی بستانکار شدند که در ماه‌های آینده مشمول قبض رایگان می‌شوند.

پرداخت پاداش به ۱۱۵ هزار مشترک برق در اهواز

به گزارش قدس آنلاین، عبدالحمید عباس شیاری پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به طرح ملی پرداخت پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق اظهار کرد: امسال در راستای گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ تعداد ۱۴۰ برنامه راهبردی برای تأمین برق مستمر و پایدار برای مشترکان در بخش‌های خانگی، اداری، کشاورزی، صنعتی، عمومی و سایر مصارف با توجه کمبود پیش آمده در بخش تولید، از سوی وزارت نیرو تدوین و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع قبض‌های الکترونیکی صادر شده تاکنون ۱۱۵ هزار و ۷۵۰ مشترک برق در اهواز در صورت‌حساب سیستم مشترکان این شرکت بستانکار شده‌اند، افزود: امیدواریم در ماه‌های پیش رو شاهد افزایش هرچه بیشتر مشترکان مشمول پاداش صرفه‌جویی در کلان‌شهر اهواز باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، سقف تعرفه مصرف برای هر مشترک در بخش خانگی در اهواز را تا سه هزار کیلووات اعلام کرد و گفت: مشترکان می‌توانند با مدیریت مصرف، دقت در صرفه‌جویی، خاموش کردن لوازم اضافی، بهره‌گیری از برخی لوازم برقی پرمصرف نظیر لباسشویی در ساعت‌های خارج از پیک و استفاده از یک کولرگازی در طول روز و نصب درزگیر و همچنین سرویس مرتب کندانسور بیرونی کولرگازی مصرف خود را کاهش دهند و مشمول دریافت پاداش میلیونی شوند.

عباس شیاری با بیان اینکه بیشترین پاداش محاسبه شده در صورت‌حساب مشترک این شرکت حدود ۱۲ میلیون ریال است، اظهار کرد: این مشترک مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته به میزان یک هزار و ۷۵۹ کیلووات کاهش داده است.

وی خواستار همکاری رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط در بخش تبلیغات شد و گفت: با اجرای طرح ملی پرداخت پاداش صرفه‌جویی رسانه‌ها، استانداری، شهرداری‌ها، بسیج، ارتش و… همکاری بسیار خوبی با صنعت برق داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.