عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه جلسه امروز با توجه به غیبت ۶ نفر از اعضا به رسمیت نرسید و تشکیل نشد، گفت: مقرر شد با اطلاع‌رسانی مجدد به اعضا جلسه انتخابات فردا برگزار شود.

آبستراکیسیون جلسه علنی شورای شهر قم را لغو کرد

به گزارش قدس آنلاین، روح‌الله امراللهی  با اشاره به اینکه امروز جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر قم به علت عدم حضور ۶ نفر از ۱۳ نفر شورا برگزار نشده است، اظهار کرد: ۱۴ مرداد زمان شروع فعالیت چهارساله شوراهاست و با عنایت به این موضوع همه‌ساله روز ۱۳ مرداد پایان هر دوره هیأت‌رییسه و اعضا کمیسیون‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: باتوجه به این موضوع معمولا نیمه‌اول مرداد زمان برگزاری جلسه انتخاب هیأت‌رییسه است و عملا بعداز این تاریخ فقط رئیس شورا حق امضا دارد و بقیه اعضا در این مورد دچار مشکل می‌شوند.

امراللهی درباره رمان برگزاری جلسه انتخابات هیات رییسه خاطرنشان کرد: در جلسه هفته گذشته شورا، مقرر شد فردای آن روز یعنی سه‌شنبه انتخابات برگزار شود اما به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی ادارات این جلسه به زمانی دیگر موکول شد لازم به ذکر است که تاریخ فوق توسط رئیس‌شورا هماهنگ شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز با توجه به غیبت ۶ نفر از اعضا به رسمیت نرسید و تشکیل نشد، ابراز کرد: مقرر شد با اطلاع‌رسانی مجدد به اعضا جلسه انتخابات فردا برگزار شود.

امراللهی درباره عدم حضور اعضا در جلسه فردای شورا اظهار کرد: در صورت عدم حضور اعضا در جلسه فردا، انتخابات هیأت رئیسه از دستور کار شورا خارج شده و به فرمانداری محول می‌شود.

لازم به ذکر است که اعضا غایب در این جلسه شامل محمود مسگری، حسین صابری، مصطفی ملایی، مرتضی استقامت، محمدحسین دهناد و معصومه آمره بودند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.