نمایش «بچه های عاشورا» به کارگردانی پارسا پولادوند و نویسندگی منوچهر اکبرلو ۳ شب پایانی هر هفته به مدت ۷ هفته در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن، روی صحنه می رود.

عاشقانه‌های «بچه های عاشورا» روایت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فرهنگسرای بهمن، رضا شادالویی تهیه کننده نمایش بچه های عاشورا درباره چگونگی و زمان اجرای این نمایش گفت: این نمایش درباره اهمیت دادن به موضوع صلح، دوستی، اتحاد و همبستگی بین نوجوانان با تاکید بر مضامین اخلاقی در قالب داستانی است که ماجرای آن از برپایی مراسم تعزیه و عزاداری بچه های دو محله، به نمایش درآمده است.

وی ادامه داد: نمایش «بچه های عاشورا» با همکاری پژواک هنر ایرانیان از ۱۸ مرداد تا ۲۴ شهریور ماه روزهای چهارشنبه‌، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ ویژه گروه سنی بالای ۸ سال در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

شادالویی ‌درباره محتوای این نمایش گفت: در نظر داریم با استفاده از اجزای اصلی نمایش، موسیقی، حرکت، نور، صدا، طراحی لباس و... و برای برقراری ارتباط با مخاطب فضایی معنوی، دلنشین و جذاب را ترسیم کنیم.

تهیه کننده بچه های عاشورا در پایان تصریح کرد: ما معتقدیم باید درباره واقعه عاشورا به زبان گویای هنر به ویژه تئاتر صحبت کرد و به جرات شاید بتوان گفت جزو گروهایی هستیم که نمایش عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان را تولید کرده و به آن افتخار می کنیم که در این دستگاه معظم، نقش کوچکی ایفا کرده ایم.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: بعد از گم شدن «علامت تکیه» بچه‌های محله پایین و پیدا شدن آن در تکیه محله بالا، بچه ها درصدد هستند تا «علامت» تکیه شان را پس بگیرند و ...

عموم علاقه‌مندان و مدارس می‌توانند جهت هماهنگی و تهیه بلیط با تخفیف نیم بهاء به شماره ۰۹۱۰۱۹۳۸۶۳۰ در تمام پیام رسان های عمومی پیام دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.