فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالا احتکاری در این شهرستان خبر داد.

 کشف ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالا احتکاری در کاشمر

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر قابل توجهی ارزاق عمومی در یک انبار تجاری در یکی از مناطق شهرستان کاشمر توسط فردی سودجو احتکار شده است، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی و همکاری بازرسان اداره جهاد کشاورزی وارد عمل شدند و محل موردنظر را شناسایی و در بازرسی از این انبار ۲۰۲ حلب ۵ کیلویی روغن خوراکی، ۲۳۲ کیسه برنج ۱۰ کیلویی پاکستانی، یک تن شکر و هزار و ۸۲۴ عدد انواع موادشوینده بهداشتی، ۲۳۶ عدد تن ماهی و مقدار یک تن و ۱۳۰ کیلوگرم قند فله و بسته بندی احتکاری را کشف کردند.

وی با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

مشهدی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.