وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که این کشور تنش را با تنش، بمباران را با بمباران و اشغالگری را با مقاومت پاسخ می‌دهد، اما در برابر صلح نیز پایبند به صلح خواهد بود.

هشدار وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن: بمباران را با بمباران پاسخ می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المسیره، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن در سخنانی اعلام کرد که پاسخ یمن به بمباران، بمباران و پاسخ این کشور به صلح، پایبندی به صلح خواهد بود.

العاطفی با اشاره به قدرت یمن در کنترل آب‌های این کشور اعلام کرد: ما توانایی کامل تأمین امنیت و حمایت از ثبات در مسیرهای بین‌المللی دریانوردی در آب‌های تحت حاکمیت خود را داریم.

وزیر دفاع یمن خطاب به نیروی دریایی این کشور گفت: موفقیت آزمایش‌های موشکی و آزمایش قایق‌های جنگی نوین و پیشرفته را به نیروی دریایی تبریک می‌گوییم.

العاطفی با اشاره به آشکارشدن اهداف ائتلاف متجاوز به یمن افزود: دست دشمن رو شده و سناریوهای آنان آشکار شده است. اقدامات اشغال‌گرانه دشمن و تحمیل تسلط نیروی دریایی دشمن بر بنادر، جزیره‌ها و آب‌های منطقه‌ای، تروریسم محض است.

وی ضمن هشدار به اشغالگران درباره حضور در آب‌های یمن ادامه داد: حضور غیرقانونی اشغالگران در آب‌های منطقه‌ای یمن، هزینه سنگینی برای آنان در پی خواهد داشت.

العاطفی با اشاره به بی‌تاثیر بودن قراردادهای اشغالگران با طرف‌های بین‌المللی گفت: هرگونه توافقی که با کشورها یا نظام‌های حکومتی دیگر درباره تسهیلات نظامی یا امنیتی بسته شود حاکمیت ملی را نقض می‌کند و مشکوک و بی‌اثر به شمار می‌آید.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اقدامات یمن را متناسب با اقدامات طرف مقابل عنوان نمود و افزود: چالش را با چالش، تنش را با تنش، بمباران را با بمباران، اشغالگری را با مقاومت، رزمایش را با اقدامات عملی و صلح را با صلح پاسخ خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.