وزیر دفاع روسیه گفت که در پاسخ به حملات تروریستی اوکراین، ارتش این کشور حجم حملات به تأسیسات نظامی اوکراین را افزایش داده است.

وزیر دفاع روسیه: حمله به تأسیسات نظامی اوکراین افزایش یافته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، وزیر دفاع روسیه روز دوشنبه از تشدید حملات نظامی به زیر ساخت‌های اوکراین خبر داد.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه»، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه گفت که در پاسخ به حملات به مناطق تحت کنترل روسیه، حمله به زیرساخت‌های نظامی اوکراین تشدید یافته است.

شویگو گفت: «به دنبال شکست پاتک‌های اوکراین، این کشور بر حملات تروریستی بر زیرساخت‌های غیرنظامی تمرکز کرده است. شدت حملات ما نیز علیه تاسیسات نظامی اوکراین به طور قابل توجهی افزایش یافته است.»

این در حالی است که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین روز یکشنبه مدعی شد:«جنگ در حال بازگشت به خاک روسیه است.این یک روند اجتناب‌ناپذیر، طبیعی و کاملاً عادلانه است».

وزیر دفاع روسیه در ادامه سخنان خود افزود که ارتش تدابیر بیشتری برای افزایش حفاظت برابر حملات هوایی و دریایی اتخاذ کرده است.

رئیس جمهور اوکراین  پیشتر گفته بود که تنها راه مقابله با حملات موشکی روسیه، دستیابی به سپر هوایی تمام عیار است. زلنسکی گفت، علیرغم تمام کمک‌های نظامی که به اوکراین می‌رسد، این کشور به سامانه‌های دفاع هوایی بیشتری برای پوشش تمام  قلمروی خود نیاز دارد.

در تحولی دیگر، سخنگوی کرملین ضمن اشاره به شکست تمام ضدحملات اوکراین و بی‌فایده بودن کمک‌های غرب به این کشور، گفت که کی‌یف تا زمانی که ابزار جنگ غرب علیه روسیه باشد، دنبال صلح نمی‌رود.

سخنگوی کرملین درباره حملات پهپادی مکرر اوکراین به مسکو اظهار داشت: «هم‌اکنون تدابیر امنیتی، به‌ویژه در وزارت دفاع ، درنظر گرفته شده است. حملات پهپادی به مسکو و تاسیسات غیرنظامی، ماهیت تروریستی رژیم کی‌یف را نشان می‌دهد»(جزئیات بیشتر).

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.