۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 900806

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: یک ساختمان مسکونی در منطقه فریمان طعمه آتش‌ شد و خسارت مالی زیادی برجای ماند. 

ساختمان مسکونی در فریمان طعمه آتش شد

به گزارش قدس خراسان، محمد حسن نیکومنش در تشریح حزئیات این حادثه اظهار کرد: طی تماس با سامانه ۱۲ آتش نشانی در ساعت ۲۰ و ۴۲ دقیقه شب گذشته مبنی بر حریق یک منزل مسکونی واقع در خیابان جامی شرقی بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان با اشاره به اینکه برای اطفاء این حریق خودروی سنگین ایستگاه مرکزی با دو مأمور به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه نیروها شروع به اطفا حریق منزل مسکونی کردند.

وی با بیان اینکه پس از ۳۰ دقیقه تلاش نیروهای آتش‌نشانی حریق به صورت کامل خاموش و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد، افزود: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است.

نیکومنش در خصوص علت این حادثه گفت: با توجه به اینکه در اتاقی که حریق اتفاق افتاد هیچ‌گونه سیم‌کشی، شعله، گاز کشی و وسیله‌ای که باعث آتش‌سوزی شود وجود نداشته است حریق عمدی گزارش می‌شود.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان کرد: باوجود اینکه بر اساس اظهارات صاحبخانه وی احتمالاً دشمن داشته و نیز تهدید به آتش زدن منزلش شده بود، اما دلیل اصلی آتش سوزی هنوز در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.