رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی ضمن تاکید بر توسعه مناسبات و افزایش تعاملات علمی و فناوری گفت: این همکاری‌ها باعث پیشرفت دیپلماسی فناوری می‌شود.

توسعه مناسبات ایران و پاکستان مورد تاکید است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، مسعود میرزائی شهرابی روز سه‌شنبه در دیدار با «محمد شهریار » سرکنسول پاکستان در مشهد اظهار کرد: با شرکت‌هایی که بتوانند نیازهای کشور پاکستان را تامین کنند، گفتگو خواهیم داشت و امیدواریم شرکت های دانش بنیان بتوانند در مسیر پیشرفت کشورمان یاری رسان باشد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به حضور ۶ کنسول و بازدید از روند پیشرفت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: این بازدید مقدمه شروع تعاملات با کشورها است.

وی بیان کرد: برای آگاهی مردم از توسعه علم و فناوری باید راه‌های رسوخ آن در بدنه جامعه پیگیری شود.

میرزائی شهرابی بیان کرد: وقتی مردم علم وفناوری را لمس کنند بهتر است با آن ارتباط برقرار ‌کنند و این موضوع باعث آسایش بیشتر در زندگی نیز خواهد شد.

سرکنسول کشور پاکستان در مشهد نیز گفت: حفظ منافع ملی، روابط دیپلماتیک، مراقبت از هموطنان، ترویج تجارت و سرمایه‌گذاری و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از برنامه‌های کنسولگری پاکستان در ایران است.
محمد شهریار افزود: بر همین راستا برنامه‌ریزی دقیقی را در دستور کار قرار داده ایم تا به نتایج لازم دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.