مدافع کناری اسپانیا می‌گوید که پس از حضور مجدد کنار لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در اینترمیامی، به دنبال جام‌های بیش‌تری است.

آلبا: کنار مسی و بوسکتس دنبال جام‌های بیش‌تر هستم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ال‌موندو، جوردی آلبا که از سال ۲۰۱۲ برای باشگاه بارسلونا توپ می‌زند، تصمیم گرفت در پایان فصل قبل از این تیم جدا شود. به این ترتیب بعد از سرخیو بوسکتس یکی دیگر از بازیکنان کهنه‌کار بارسلونا نیز تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.

جوردی آلبا درباره حضور در اینترمیامی گفت: من برای رقابت به این‌جا آمده‌ام. خوش شانس بودم که همه افتخارات را با بارسلونا و تیم ملی به دست آوردم. تصمیم درستی گرفتم  تا برای یک پروژه بسیار هیجان انگیز به اینجا بیایم. من فکر می‌کنم آمدن بوسی (بوسکتس) و لئو (مسی) باعث رشد تیم شده است. و من همان بازیکنی خواهم بود که در اروپا بودم، همان خواسته‌ها را از خودم خواهم داشت. حقیقت این است که من بسیار خوشحالم که این‌جا هستم. از نظر بدنی احساس خوبی دارم و مطمئن هستم که با گذشت چند هفته احساس خیلی بهتری خواهم کرد و تغییر آب و هوا نیز مهم است، اما احساس خوبی دارم و قوی هستم. من سه روز اینجا بودم و احساس می کنم تمام عمرم اینجا بوده‌ام. من روزهای زیادی را در بارسلونا خوب تمرین کرده‌ام. درست است که به تنهایی تمرین کردن آسان نیست، اما من شرایط بازی را دارم.

آلبا گفت با وجود این که از زمان پیروزی اسپانیا در فینال لیگ ملت‌ها مقابل کرواسی، بازی نکرده ، اما خودش را در شرایط خوبی حفظ کرده و آماده است تا در زمین بازی کند.

قرار بود قرارداد آلبای ۳۴ ساله با بارسلونا برای یک فصل دیگر تمدید شود اما دو طرف برای جدایی به توافق رسیدند.

آلبا از سال ۲۰۱۲ در بارسلونا بوده است. او با تیم محبوبش شش بار قهرمان اسپانیا، پنج بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، چهار بار قهرمان سوپرکاپ، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، یک بار قهرمان سوپرکاپ یوفا و یک بار قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.