معاون دادستان تهران گفت: بازار زیرزمینی و مافیایی در زمینه فروش بلیط به‌ویژه ایام اربعین حسینی شکل گرفته است که در این راستا اقدام وزیر راه و شهرسازی نسبت به ممنوعیت فروش بلیط چارتری شجاعانه بود.  

اقدام وزیر راه در ممنوعیت فروش بلیط چارتری شجاعانه بود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرودگاه مشهد، عباس فرزادنیا در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور که در فرودگاه مشهد در حال برگزاری است، با تاکید بر توجه به ویژه مدیران فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها نسبت به کاهش تاخیرهای پروازی اظهار کرد: بسیاری از ایرلاین‌ها مسئولیت اعزام را برعهده می‌گیرند اما متاسفانه مدیریت لازم را ندارند و منجر به تاخیر و ابطال‌های زنجیره ای می شود که در این زمینه باید مدیران فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها، هوشمندی، نظارت و مسئولیت‌پذیری بیشتری را داشته باشند تا در زمینه پروازهای عملیات اربعین شاهد کمترین نگرانی و نارضایتی زوار حسینی باشیم. 

معاون دادستان تهران با هشدار نسبت به شکل‌گیری بازار سیاه فروش بلیط‌ به‌ویژه در زمان اعزام و بازگشت زوار اربعین حسینی افزود: بازار زیرزمینی و مافیایی در زمینه فروش بلیط به‌ویژه ایام اربعین حسینی شکل گرفته است که در این راستا اقدام وزیر راه و شهرسازی نسبت به ممنوعیت فروش بلیط چارتری شجاعانه بود.  

وی با بیان اینکه تعداد سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط هواپیما ۳ برابر سایت‌های مجاز است، از انسداد ۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز سودجو خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۹ سایت فروش بلیط را بررسی و ۴۹ درگاه مالی و مدیران آن‌ها نیز شناسایی و در همین راستا ۴ درگاه مالی نیز مسدود شده است. 

فرزادنیا خطاب به ایرلاین‌ها هشدار داد:‌ در زمینه مبارزه با سایت‌های سودجو و منفعت‌طلب فروش بلیط هواپیما، ایرلاین‌ها نیز باید بابت فروش غیرقانونی بلیط‌ها پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.