معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مردمی سازی در اولویت کاری دولت برای مبارزه با مواد مخدر است گفت: برای پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان سوز جلب مشارکت مردمی ضروری است .

استفاده از ظرفیت مردمی در راستای مقابله و پیشگیری از اعتیاد

به گزارش قدس آنلاین از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات فراجا در زمینه مقابله با مواد مخدر، یاد و خاطره شهدای اخیر مباررزه با مواد مخدر را گرامی داشت و افزود: باید ریسک سوداگری و قاچاق مواد مخدر بالا برود و برخورد جدی با عرضه کنندگان موادمخدر ، در نهایت منجر به کاهش برخی جرائم و آسیبهای اجتماعی در جامعه خواهد شد.

معاون استاندار زنجان همچنین به لزوم اجرای اقدامات جدی پیشگیرانه تاکید کرد و ادامه داد: موضوع پیشگیری یک امر فرهنگی است و لازم است دستگاه های متولی در این حوزه بیش از پیش اهتمام نمایند. 

وی با بیان اینکه اولین مسئله جدی اجتماعی ما مواد مخدر هست گفت: برنامه های مستمر و جدی در همه ابعاد در سطح استان درحال پیگیری است و برای اثربخشی بیشتر اقدامات، باید همزمان همه روش ها و ابزارهای پیشگیرانه و مقابله ای با قوت ادامه یابد. 

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر یکی از اولویت‌ها است، گفت: در این زمینه هدف‌گذاری خوبی انجام و اقدامات موثری صورت پذیرفته و ادامه کار با جدیت در دستور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین بر لزوم رفع چالش‌های پیش روی مراکز فعال ترک اعتیاد و تسهیل گری دستگاه‌های متولی در این زمینه و حمایت از توسعه مراکز موفق تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.