رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه در ساعات عصر و اوایل شب شرایط وقوع تندباد لحظه‌ای همراه با گرد و خاک محلی در مناطق شرق، شمال، جنوب و مرکز استان وجود دارد.

تندباد لحظه‌ای همراه با گرد و خاک محلی در راه اصفهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس لیلا امینی رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان  با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو پایداری بر روی استان تا اواخر هفته است.

وی افزود: بر این اساس در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت.

امینی بیان کرد: از روز پنجشنبه تا شنبه در ساعات عصر و اوایل شب شرایط وقوع تندباد لحظه‌ای همراه با گرد و خاک محلی در مناطق شرق، شمال، جنوب و مرکز استان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت آینده میانگین دما در برخی مناطق یک تا ۲ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان  ۴۰ درجه و کمینه فردا صبح ۲۱ درجه و آران و بیدگل با ۴۴ درجه و بویین میاندشت با ۱۵ درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.