در ادامه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، دو نماینده ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم موفق به کسب چهار طلا و پنج نقره شدند.

وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان آسیا؛ چهار طلا و پنج نقره دیگر به ایران رسید

به گزارش قدس آنلاین، پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان قاره کهن روزهای ۶ تا ۱۴ مرداد در دهلی‌نو برگزار می‌شود.

امروز در ادامه این رقابت‌ها و در دسته فوق سنگین ۱۰۲ کیلوگرم دو نماینده ایران به روی تخته رفتند.

ابوالفضل کیانی نخستین نماینده ایران در این دسته بود که به روی تخته رفت و در حرکت اول تا سوم یک‌ضرب وزنه‌های ۱۲۷، ۱۳۵ و ۱۴۱ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و به نقره رده سنی نوجوانان دست یافت.

کیانی در حرکت اول تا سوم دوضرب وزنه‌های ۱۵۸، ۱۷۱ و ۱۷۷ کیلوگرم را مهار کرد تا با مجموع ۳۱۸ کیلوگرم دو نقره دیگر در دوضرب و مجموع در رده نوجوانان برگردن آویزد.

ابوالفضل زارع دیگر نماینده ایران در این دسته بود که به روی تخته رفت و در حرکت‌های اول تا سوم یک ضرب وزنه‌های ۱۵۰، ۱۵۶ و ۱۵۸ کیلوگرم را بالای سر برد و موفق به کسب چهار مدال طلا در دو رده سنی نوجوانان و جوانان شد.

وی در حرکت اول و دوم دوضرب وزنه‌های ۱۸۵ و ۱۹۰ کیلوگرمی را مهار کرد؛ اما در حرکت سوم نتوانست وزنه ۱۹۶ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. او با مجموع ۳۵۴ کیلوگرم دو طلا و دو نقره دوضرب و مجموع نوجوانان و جوانان را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.