رئیس اداره امور مالیاتی بردسکن از ثبت ۵ هزار و ۲۰۰  اظهارنامه مالیاتی مشاغل بابت عملکرد سال ۱۴۰۱ در این اداره خبرداد و گفت: تعداد اظهارنامه های ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته از یک افزایش ۲۵ درصدی برخوردار است.

ثبت ۵ هزار و ۲۰۰  اظهارنامه مالیاتی در بردسکن/ بیش از هزار مودی جدید شناسایی شدند

به گزارش قدس خراسان، سعید تقوی عنوان کرد: صاحبان مشاغلی که میزان فروش کالا و ارائه خدمات آن‌ها زیر مبلغ ۶۷ میلیارد و دویست میلیون ریال بوده است می‌توانستند نسبت به تکمیل فرم مالیات مقطوع درچارچوب تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کنند که از این تعداد اظهارنامه مالیاتی اخذ شده ۴ هزار و ۱۶۰ فقره آن معادل ۸۰ درصد در چارچوب تبصره ماده ۱۰۰ اصناف و دیگر مشاغل به توافق رسیده‌اند.

رئیس اداره امور مالیاتی بردسکن افزود: در خردادماه امسال نیز از محل رصد حساب‌های بانکی بیش از یکهزار مودی جدید مالیاتی شناسایی شده‌اند.

وی افزود: از محل مشارکت مودیان مالیاتی در چهار ماهه ابتدای امسال مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان واریز شده است که از این مبلغ ۱۰۰میلیاردریال به حساب شهرداریهای بردسکن انابد و شهرآباد و مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال به حساب دهیاریها واریز شده است.

تقوی بیان کرد:  واریزی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درچهار ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش ۱۲۲ درصد افزایش داشته است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.