بازرس سازمان بازرسی کل کشور مستقر در سازمان هواپیمایی گفت: با تخلفات شرکت‌های هواپیمایی درخصوص تأخیرات پروازی و گران‌فروشی بلیط‌ها برخورد قاطع انجام می‌شود.

هشدار سازمان بازرسی به ایرلاین‌ها/ با گران‌فروشی و تخلف برخورد قاطع می‌کنیم

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرودگاه مشهد، عباس قنبری در حاشیه بازدید از فرودگاه مشهد اظهار کرد: بنا بر مصوبه و ابلاغیه‌ها در خصوص بحث تأخیرات پروازها و فروش بلیط‌های هواپیما بالاتر از نرخ مصوب، سرکشی‌هایی از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس انجام شد.

بازرس سازمان بازرسی کل کشور مستقر در سازمان هواپیمایی افزود: در پی شکایات مردمی، در آستانه دهه پایانی ماه صفر بازدیدها جدی‌تر پیگیری شد که در پی بازدید ۵ روزه شبانه‌روزی از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با حضور مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی و مسئولان این اداره‌کل؛ تخلفات شرکت‌های هواپیمایی از جمله تأخیرات پروازها و گران‌فروشی‌ها بررسی و برخورد لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این بازدید مواردی از جمله تأخیرات پروازی، نارضایتی از خرید بلیط با قیمت بالا یا مسائل مربوط به حقوق مسافر و فروش غیرقانونی بلیط بررسی شد، افزود: در پی این بازدید شاهد برخی تخلفات از جمله گران‌فروشی و فروش غیرقانونی بلیط هواپیما به‌صورت علنی بودیم که متخلفین شناسایی و برخورد قاطع با آن‌ها انجام شد.

قنبری تاکید کرد: همچنین در پی پیگیری‌های جدی سازمان بازرسی کل کشور و دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ممنوعیت فروش بلیط چارتری، این مورد نیز در فرودگاه مشهد مورد بازرسی قرار گرفت و متخلفین شناسایی شدند و برخورد لازم با آن‌ها صورت می‌گیرد.

بازرس سازمان بازرسی کل کشور مستقر در سازمان هواپیمایی بررسی وضعیت عفاف و حجاب را از دیگر موارد بازرسی شده در فرودگاه مشهد عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند در صورتی که هرگونه شکایتی نسبت به شرکت‌های هواپیمایی در خصوص گرانی بلیط‌ها و موارد دیگر داشته باشند، به سامانه www.۱۳۶.ir مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

گفتنی است؛ در پی بازدید بازرس سازمان بازرسی کل کشور مستقر در سازمان هواپیمایی مقرر شد شرکت‌های هواپیمایی متخلف، هزینه بلیط‌هایی که بیش از نرخ مصوب به مسافران ایرانی و اتباع خارجی به‌فروش رساندند را عودت داده و از تکرار آن خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.