سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، از بررسی مشکلات بهداشت و درمان خراسان شمالی در این جلسه خبر داد.

بررسی مشکلات بهداشت و درمان خراسان شمالی در مجلس

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس، سلمان اسحاقی نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما هر هفته میزبان یک استاندار، رؤسای دانشگاههای علوم پزشکی و نمایندگان و معاونان مرتبط با استان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی افزود: امروز در جلسه امروز کمیسیون، مشکلات بهداشت و درمان استان خراسان شمالی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار این استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، معاونان توسعه، مدیریت منابع و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسولین سازمان برنامه و بودجه  بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در این جلسه درباره توسعه منابع فیزیکی بیمارستان‌ها و نیازهایی که دارند، بدهی‌هایی که بیمه‌ها دارند، بحث و بررسی شد.

اسحاقی افزود: موضوع دارو و معوقات بیمه‌ها از بحث‌های مهم امروز این کمیسیون بهداشت بوده است.

وی گفت: در حال حاضر کمبود دارو در استان‌ها و نبود مشوق برای ماندگاری پزشکان متخصص در استان‌ها و شهرستان‌های محروم جزء نیازهای اساسی استان‌هاست.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های استاندار خراسان شمالی در جلسه این کمیسیون گفت: ایشان نکاتی را درباره تکمیل پروژه درمانی استان بیان کرد. همچنین دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد که مجموعه‌های بیمارستانی که بالای ۸۰ درصد تکمیل شدند، زودتر تجهیز می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.