آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در آستانه ۱۷ مرداد - روز خبرنگار - با حضور در خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی از بخش های مختلف این سازمان خبری بازدید کرد.

رئیس‌جمهور در آستانه روز خبرنگار از صداوسیما بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در تحریریه خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام در جوار مسجد بلال به دیدار کارکنان معاونت صدا در ساختمان شهدای رادیو رفت.
در جریان بازدید رئیس جمهور از معاونت صدای رسانه ملی، صحنه‌هایی از فتح رادیو و تلویزیون توسط مردم در زمان انقلاب و همچنین نقش‌آفرینی رادیو در دوران دفاع مقدس بازسازی شد.
آیت الله رئیسی همچنین با حضور در استودیو شماره یک صدای رسانه ملی ضمن دیدار و گفت وگو با تعدادی از گویندگان پیشکسوت، در جریان تولید برنامه‌های رادیویی در این بخش قرار گرفت.
رئیس جمهور در ادامه از دیگر بخش‌های این سازمان بازدید و با مدیران و کارکنان آن به گفت وگو خواهد پرداخت.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران این رسانه، رییس جمهور را در این بازدید همراهی کردند.

رئیس جمهور در جریان این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران این رسانه تاکید کرد: هزینه‌کردن در مسیر رسانه حتما سرمایه گذاری است زیرا پیام انقلاب اسلامی در منطقه و جهان شنیدن شود.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه بخش برون‌مرزی صدا و سیما از برکات انقلاب است، گفت: به رغم شرایطی که امپراطوری رسانه ای دشمن ایجاد کرده است، فریادی برای آزادگان عالم دارد؛ پیام انقلاب اسلامی را به گوش آزادگان عالم برسانید.

پیام انقلاب اسلامی را به گوش آزادگان عالم برسانید

آیت الله رئیسی در این بازدید تخصیص بودجه برای رسانه‌های برون مرزی را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: باوجود دشمنی‌های امپراطوری رسانه‌ای دنیا، باید صدای انقلاب‌اسلامی به گوش مسلمانان و آزادگان عالم برسد.

رییس جمهور نقش صدا و سیما در تبیین ابعاد سفرهای رسمی به کشورهای همسایه، مسلمان و همسو مهم برشمرد و تاکید کرد: سفر به آمریکای لاتین، آفریقا و سایر کشورهای منطقه ظرفیت‌های مهمی ایجاد کرده. رسانه‌ها و صداوسیما می‌توانند در تبیین ابعاد بین‌المللی اقدامات دولت، کمک‌ کند.

آیت‌الله رییسی همچنین تاکید کرد: معیشت مردم اولویت همه ما است؛ در موضوع مهار تورم و رشد تولید، گام‌های خوبی برداشته شده اما برخی نمی‌خواهند این تلاش‌ها دیده شود.

وی از رسانه ملی خواست تا نظر صاحب‌نظران و حتی کسانی که مخالف وی هستند را منتشر کند و در این زمینه گفت: کار ما در دولت و کار شما در رسانه ملی باز کردن گره‌های ذهنی مردم و به‌ویژه جوانان است.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد، هرگاه رسانه‌ملی برای پوشش مسائل مهم دولت مثل آزادسازی سواحل و صدور مجوزها پای کار آمد، نتایج محسوسی حاصل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.