ایجاد تنش در اردوی تیم ملی بابت نامناسب بودن محل اسکان بازیکنان یا جدال بر سر نبودن شیشلیک در منوی غذایی تیم ملی، که بی تردید بر اساس کالری مورد نیاز بازیکنان و تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی تنظیم شده است، آخرین ضربه ای است که می توان بر پیکر زخم خورده تیم ملی والیبال ایران زد.

زهر حاشیه در اردوی تیم ملی والیبال | دعوای شیشلیک و اسکان
«در مورد این بحث‌ هایی که از گوشه و کنار مبنی بر درخواست چند وعده از بعضی غذاها مثل شیشلیک مطرح شده بود، باید بگویم منطقی است که ما طبق چارچوب‌ های پزشکی و سلامتی بچه ‌ها و کالری مورد نیاز منوی غذایی را تعیین کنیم و اینکه چه کسی چه غذایی را دوست دارد بحث دیگری است.»این بخشی از صحبت های میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون درباره حواشی اخیر پیش آمده در اردوی تیم ملی والیبال ایران است که با استوری کاپیتان این تیم، محمد موسوی، شروع شده است. اعتراضی که گویا در ظاهر اعتراضی به هتل محل سکونت تیم ملی در ارومیه بوده است و شرایط اردویی این تیم پیش از رقابت های قهرمانی آسیا را به چالش کشیده است اما گفت و گوی یکی از رسانه ها با دبیرکل فدراسیون نشان می دهد که ماجرا مربوط به درخواست برخی بازیکنان برای سرو غذایی خارج از منوی در نظر گرفته شده برای بازیکنان بوده است. موسوی در بخشی از آن استوری و پس ازگلایه از نامناسب بودن محل اقامت تیم ملی والیبال در ارومیه نوشته بود: «انگار دیگه تیم ملی والیبال واسه کسی مهم نیست و این به شدت آسیب میزنه به شرایط روحی بچه ها»
فارغ از اینکه سخن کدامیک از طرفین ماجرا به حقیقت نزدیک تر است اما نباید از این نکته غافل شد که تیم ملی والیبال، در فاصله کمی مانده تا آغاز بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا و در شرایطی که ما میزبانی رقابت ها را در ارومیه بر عهده داریم، نیاز به فضایی آرام دارد. به ویژه اینکه افزون بر میزبانی ما به عنوان قهرمان دو دوره گذشته این بازی ها و مدافع عنوان قهرمانی، در این دوره حضور داریم و بی تردید پس از نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ ملت های جهان، علاقه مندان به والیبال از تیم ملی توقع بیشتری دارند. ورزشی که در نزدیک به دو دهه اخیر با عملکرد درخشان خود در رده های مختلف ملی، به درستی سطح توقع هواداران خود را بالا برده و با توجه به کسب 4 قهرمانی در آسیا، که دو بار آن در دو دوره اخیر بوده است، به کمتر از جنگیدن برای عنوان قهرمانی راضی نخواهند بود. خواسته ای که البته اگر به نتایج لیگ ملت های جهان رجوع کنیم، شاید کمی دور از دسترس به نظر برسد.
در چنین شرایطی، اتفاق ناگواری که جلوگیری از تداوم آن، درایت کاپیتان تیم ملی و مساعدت مسئولان فدراسیون والیبال را می طلبد تا شاید پس از ناکامی جهانی، مدال خوش رنگ آسیایی کام تلخ هواداران والیبال را شیرین کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.