فرمانده سپاه گلستان از ساماندهی ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی برای رفع محرومیت و کمک به حل مشکلات مردم خبر داد.

ساماندهی ۳۲۰۰ گروه جهادی در گلستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی ملک‌شاهکوهی اظهارکرد: افزایش چند برابری مخاطبان خبرگزاری فارس در استان، خوشحال‌کننده است و این نشان می‌دهد می‌توانیم در برابر دشمنان، توان خود را چند برابر افزایش دهیم و با آنان مقابله کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان، اصلی‌ترین ماموریت رسانه‌ها را امیدآفرینی و تقویت ایمان مردم عنوان کرد و گفت: در کنار آن اعلام، ابلاغ و به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از جمله وظایف خطیری است که بر دوش رسانه‌ها قرار دارد.

وی با تاکید بر نقش آگاهی‌بخشی رسانه‌ها افزود: دشمنان برای ماه‌های آینده و گرم نگه داشتن تنور ناآرامی‌ها برنامه دارند؛ مردم باید از اکنون در جریان نقشه‌های شوم آنها قرار بگیرند و بدانند که دشمن می‌خواهد امنیت ما را بر هم بزند.

سردار ملک‌شاهکوهی در ادامه یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های سپاه را کمک به رفع مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: سپاه برای کمک به مردم و محرومیت‌زدایی در قالب گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، قرارگاه امام حسن (ع) و ... فعالیت می‌کند. در سال‌های اخیر کمک به توسعه زیرساخت‌های استان نیز به‌عنوان یک ماموریت جدی از سوی سپاه پیگیری شده است.

وی با اشاره به ساماندهی حدود سه هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان ادامه داد: علاوه براین ۷۸۰ صندوق قرض‌الحسنه با نزدیک به ۱۳ هزار نفر عضو ایجاد شده که زمینه اشتغال چند هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

به گفته وی، ایجاد جاده‌های بین مزارع، ساخت خانه عالم، کتابخانه، خانه محروم و غسالخانه در کنار تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه و ... از اقداماتی است که از سوی گروه‌های جهادی در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.