استقلال در شرایطی برای ملاقات با صنعت نفت راهی آبادان شد که اوضاع داخلی این تیم دچار آشفتگی مزمن و غیر قابل باوری شده است که کمتر کسی می تواند آن را باور کند.

استقلال در آستانه انفجار مهیب داخلی؛ بلبشو پای پرواز به آبادان!

به گزارش قدس آنلاین،  استقلال در شرایطی برای ملاقات با صنعت نفت راهی آبادان شد که اوضاع داخلی این تیم دچار آشفتگی مزمن و غیر قابل باوری شده است که کمتر کسی می تواند آن را باور کند.

هرچند نزدیکان باشگاه استقلال در تلاشند اوضاع را گل و بلبل نشان دهند تا هواداران متوجه اوضاع وخیم اردوی آبی پوشان نشوند، اما از جنس اخبار داخلی آبی ها کاملا پیداست یک دوئل سنگین در آستانه شکل گیری در بدنه مدیریتی و فنی استقلال است! که قطعا با شکل گیری این درگیری اوضاع استقلال به مراتب غم انگیز تر از شرایط فعلی خواهد شد.

تنش میان نکونام و خطیر به بالاترین حد ممکن رسیده، تا جایی که علی خطیر و جواد نکونام رو در روی یکدیگر ایستادند و بدون آنکه فریادی بر سر هم بزنند، خود را آماده یک نبرد تمام عیار کردند، موضوعی که نگرانی فراوانی را برای هواداران به ارمغان آورده است اما هیچ یک از دو طرف حاضر به عقب نشینی برابر طرف مقابل نیست!

نکونام معتقد است خطیر بازیکنان مورد نیاز وی را جذب نکرده و همین عامل باعث ناقص ماندن تیم نکونام در آستانه شروع مسابقات شده است،از طرفی خطیر هم اعتقاد دارد مشکلات مالی استقلال که از دوره های مدیریت قبل بر جای مانده او را در تنگنایی بزرگی قرار داده به همین خاطر نمی تواند فراتر از قانون مصوب فدراسیون فوتبال عمل کند!

اما بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران دو تیم به خوبی درک کردند اختلاف و تنش میان آنها فراتر از این حرفهاست اما برای پنهان کاری طرفین این دو مساله را به عنوان عامل اختلاف خود مطرح می کنند!

در حالی که شنیده می شود دعوا بر سر مدل فعالیت در نقل و انتقالات است، شنیده می شود علی خطیر چند روز قبل یک بازیکن هلندی که در یکی از لیگ های اروپایی فعالیت می کند را به جواد نکونام معرفی می کند که این بازیکن مورد تائید نکونام قرار نمی گیرد و سرمربی تیم می گوید بازیکن مورد نظر وی باید جذب شود، این مساله باعث شکل گیری یک تنش بزرگ می شود تا جایی که قرارداد مربیان اسپانیایی استقلال نیز برای ثبت قرارداد به سازمان لیگ ارسال نمی شود و طبیعتا طبق قانون دستیاران اسپانیایی نمی توانند روی نیمکت استقلال بنشینند، نکونام که توقع چنین مقابله به مثلی را از سوی مدیریت باشگاه نداشته یکی از بازیکنان عراقی معرفی شده به کادر فنی را در فاصله یک روز به بازی صنعت نفت آبادان از تمرین دیپورت می کند و مدعی می شود این بازیکن فاقد کیفیت لازم برای حضور در ترکیب استقلال است تا به این شکل درگیری به بالاترین حد ممکن برسد!

از طرفی شنیده می شود نکونام سه شنبه شب با مهدی هاشمی نسب به صورت کامل توافق می کند تا به باشگاه استقلال برود و قراردادش را امضا کند، اما در اوج ناباوری هیچ کسی در باشگاه استقلال حاضر به ملاقات با هاشمی نسب نمی شود و بازیکن سال های دور استقلال با ناراحتی فراوان قید حضور در استقلال را می زند در حالی که نکونام کاملا موافق حضور وی در ترکیب کادر فنی استقلال بود!

در کنار این موارد ناکامی علی خطیر در تامین منابع مالی و عدم پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان باعث دلخوری شدید بازیکنان استقلال شده و حالا به نظر می رسد استقلالی ها بعد از بازی با نفت آبادان وارد فاز جدیدی از اعتصاب های اعتراضی خود شوند تا تکلیف خود را با مدیریت باشگاه یکسره کنند! این اتفاقات پیش از نخستین بازی آبی پوشان در لیگ جدید نشان می دهد اوضاع نه تنها رضایتبخش نیست بلکه یک فاجعه بزرگ در باشگاه استقلال در آستانه وقوع است که می توانند همانند یک بمب مهیب پایه های ساختمان سعادت آباد را برای علی خطیر سست و ناایمن کند تا یکی دیگر از گزینه های مدیریتی استقلال به پایان دوره کوتاه مدت مدیریتش نزدیک شود!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    آخه اگه نکونام مربی بادانش وادبی بودتیم خوب فولادرادربازیهای بین المللی رها نمیکرداینو آوردن استقلال رانابودکنن