فرمانده انتظامی مشهد گفت: ١٠٧ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حاشیه شهر مشهد جمع آوری شدند.

١٠٧ معتاد متجاهر در مشهد جمع‌آوری شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان با بیان این خبر که ١٠٧ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حاشیه شهر مشهد جمع آوری شدند، افزود: در راستای ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری ها، پاتوق های خرده فروشان را در محدوده شمال و شرق شهر مشهد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: در این طرح سه روزه پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۶۶ خرده فروش مواد مخدر، ۱۰۷ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در مناطق حاشیه شهر جمع آوری کردند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه فروشندگان مواد، یک کیلو و ۴۶۸ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و ۲ دستگاه خودرو سواری و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد را توقیف کردند.

نگهبان تاکید کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر از اولویت های اصلی پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.