کاپیتان تیم ملی ساندا بانوان گفت: پس از حواشی اخیر ووشو من هم وقتی دیروقت به کمپ تیم ملی می‌آیم می‌گویند برای ورود باید با فدراسیون هماهنگ کنی و این اتفاق خوب است.

منصوریان: خوب است که منِ قهرمان جهان را به کمپ تیم ملی راه نمی‌دهند!

به گزارش  قدس آنلاین، شهربانو منصوریان در حاشیه بازدید سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی ووشو، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازدید خیلی خوب است. وقتی به اینجا نمی‌آیند، اگر درخواستی بدهیم، فکر می‌کنند یک حرفی می‌زنیم اما وقتی خودشان بیایند و ببینند، متوجه می‌شوند شرایط سخت است. ما 4-3 گروه سانداکار در اردو هستیم. اردوهای تالو هم جداست. چرا چینی‌ها همیشه مدال می‌گیرند و حرف اول را می‌زنند؟ به این خاطر که سالن تمرین خوبی دارند.

وی افزود:  نمی‌گوییم سالن تمرین ما بد است. خوب است  اما فضایش کوچک است. فضای بزرگی نداریم. من رفتم و امکانات کشتی را دیدم. این رشته مدال طلای المپیک را می‌گیرد و باید ملی‌پوشانش بهترین امکانات را داشته باشند. از سالن وزنه اش لذت بردم و خوابگاه کشتی‌گیران از اتاق‌های هتل 5 ستاره بهتر بود. سالن فیزیوتراپی، پیست دوومیدانی و همه امکانات یک ورزشکار را در خود مجموعه‌‎شان دارند. یک ورزشکار باید 24 ساعت در اردو باشد. او چهار ساعت تمرین می‌کند اما 20 ساعت دیگر باید در شرایط خوابگاهی باشد.

کاپیتان تیم ساندا بانوان درمورد درخواست‌هایش از مسئولان ورزش کشور، توضیح داد: شاید سال آخر ورزش کردن من باشد. 37 سالم است و سنم اجازه نمی‌دهد چهار سال دیگر در بازی‌های آسیایی باشم اما زجرهایی که در این چند سال در خوابگاه و شرایط سخت داشتیم، می‌بینم. بچه‌ای که از خانواده‌اش و شرایط خوب می‌زند و برای تمرین اینجا می‌آید، باید دست کم یک خوابگاه داشته باشد.

منصوریان درمورد فیلم شکسته شدن شیشه خوابگاه ووشوکاران که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت، گفت: بچه من چند روز به خاطر آن اتفاق شرایط بدی داشت. بچه فردی که آن کار را انجام داد، هر زمان به مسابقه آمده باخته است. سال گذشته چادری زده بودیم که بچه‌ها در آن تمرین می‌کردند. در و پیکر هم نداشت و وقتی آن آقا دید چادر باز است، داخل آمد و کل بچه‌های جوانان را به باد کتک گرفت. ما هم او را بیرون انداختیم. مدتی از این ماجرا گذشت و این فرد هم آشتی کرد. گفت اشتباه کردم و اعصابم خرد بود. حتی مدتی با بچه‌اش تمرین می‌کردیم اما بار دیگر به زاهدان رفت و همین اتفاق افتاد. در زاهدان پس از یک روز بازداشت، آزاد شد اما به دلیل جا ماندن از پرواز، فرودگاه این شهر را به هم ریخت. در فرودگاه هم بازداشت و سپس آزاد شد. وقتی هم به کمپ تیم‌های ملی آمد، اینجا را به هم ریخت و رفت.

منصوریان ادامه داد: از روزی که این اتفاق افتاده، خیلی شرایط بهتر شده است. الان هر کس بخواهد از بیرون به داخل مجموعه بیاید، سخت‌گیری کرده و کارت شناسایی‌اش را می‌گیرند. با فدراسیون هم هماهنگ می‌کنند. شاید بارها برای خود من این اتفاق افتاده باشد که به دلیل دیر وقت آمدن، اجازه ورود به من ندادند و گفتند باید با فدراسیون هماهنگ کنی. این خوب است و من که قهرمان جهان هستم، اعتراض نکردم.  شاید اگر این داستان‌ها را نمی‌دیدم، به این برخورد اعتراض می‌کردم. 

بانوی ووشوکار کشورمان درخصوص سرپرست این تیم در بازی‌های آسیایی، گفت: بودن سرپرست در چین خیلی مهم است. کمیته ملی المپیک اسم او را رد کرده اما خط خورده است. از هاشمی خواستیم سرپرست را با تیم اعزام کند.

وی درمورد شانس خود برای قهرمانی در بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنم زیرا آخرین سالی است که در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم و قول می‌دهم بهترین مدال را بگیرم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.