دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان از ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک ۵۲۲ متقاضی در سامانه پیش ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

پیش ثبت‌نام ۵۲۲ داوطلب در استان زنجان برای نمایندگی مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ولی الله رحیمی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان  اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح ۱۶ مرداد تا ساعت ۱۸ امروز شنبه ۲۱ مرداد و درپایان ششمین روز از پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۶۳ نفر از آقایان و ۵۹ از بانوان استان در سامانه وزارت کشور اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان افزود: ۷۲ درصد پیش‌ثبت‌نام کنندگان با مدرک کارشناسی ارشد، ۱۴ درصد دکترا، ۱۰ درصد با سابقه ایثارگری و چهار درصد هم دارای تحصیلات حوزوی هستند.

گفتنی است، تنها یک روز برای پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمانی باقی است و این مهلت قابل تمدید نیست.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دور مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، استان زنجان ۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و در انتخابات آینده دو نماینده در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، یک نماینده در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، یک نماینده در حوزه انتخابیه خدابنده و یک نماینده در حوره انتخابیه ماهنشان و ایجرود راهی مجلس خواهد شد.

پایان پیام/۲۳۰۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.