طرح دو فوریتی اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی درصحن مجلس شورای اسلامی بررسی می شود

قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی اصلاح می شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی، در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته، برگزار می‌شود.

طرح دوفوریتی اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی ،طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی، طرح یک فوریتی حمایت از گزارشگران فساد و لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی(کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان از دستورات صحن مجلس است.

همچنین لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب(حمایت از سلامت اجتماعی)، لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، لایحه یک فوریتی نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی، لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبوردهندگان غیرمجاز افراد از مرز، لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و لایحه اصلاح قانون حمایت از هنرمندان و استاد کاران و فعالان صنایع دستی از سوی نمایندگان بررسی می شود.

از دیگر موضوعاتی که نمایندگان در صحن مجلس به آن می پردازند از این قرار است: طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت مالی، طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی، طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش و طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری  وطرح اصلاح قانون بسیج سازندگی.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.