معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت مدارس دولتی از جمله موضوعاتی است که در اجلاس امسال مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور بحث خواهد شد چراکه به دنبال ارائه برنامه مدون و بسته جامع در این حوزه هستیم تا دغدغه افت تحصیلی دانش‌آموان در قالب این برنامه بررسی شود.

۴ میلیون دانش آموز در مدارس خاص و غیردولتی تحصیل می کنند

احمد لاشکی در نشست خبری سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: یکی از کارگروه‌های ده گانه امسال کارگروه تقویت مدارس دولتی است.

وی ادامه داد: باید برای تقویت مدارس دولتی راهکاری پیدا کنیم، اینکه آیا مدارس سمپاد، شاهد، هیئت امنایی و نمونه دولتی در این قالب می‌آیند یا خیر؟ اینها بررسی می‌شود. از حدود ۱۶ میلیون دانش آموز، ۴ میلیون دانش آموز در مدارس خاص و غیر دولتی و حدود ۱۲ میلیون دانش آموز در مدارس دولتی هستند، از این رو مدارس دولتی برایمان مهم و دغدغه ما است.

  بررسی افت تحصیلی دانش‌آموزان

رئیس ستاد مرکزی اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور، تاکید کرد: بدنبال ارائه برنامه مدون و بسته جامع در حوزه تقویت مدارس دولتی هستیم تا دغدغه افت تحصیلی دانش آموز در این قالب بررسی شود.

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور، امسال طی سه روز از چهارشنبه ۲۵ مرداد تا جمعه ۲۷ مرداد به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.

 همچنین لاشکی این را هم گفت که در اجلاس امسال، برای نخستین بار مشاور امور زنان و خانواده استان‌ها تماما درجلسات حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.