مسئول بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسانه ها پرچم دار جهاد تبیین هستند و در راستای جهاد تبیین که مد نظر رهبر انقلاب نیز است باید گام بردارند.

رسانه ها پرچم دار جهاد تبیین و گفتمان سازی  هستند

به گزارش قدس آنلاین، اسلام پرست ۲۲مرداد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن بسیج ارومیه برگزار شد، افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و رسانه ها در زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی نقش اساسی دارند.

وی تصریح کرد: گفتمان سازی یکی از اهداف و رسالت بسیج رسانه است چرا که با گفتمان سازی می توان بسیاری از مشکلات را احصاء و برای آنها راه حل ارائه کرد.

مسئول بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تشکیل جبهه واحد انقلاب اسلامی یکی از الزامات اساسی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است.

اسلام پرست اظهار کرد: نگرش کلی رسانه را می توان امید آفرینی در جامعه دانست چرا که رسانه ها در امید بخشی و تزریق امید در جامعه نقش محوری دارند.

مسئول بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: دشمن با وارونه سازی وقایع و تبلیغات منفی در حال تزریق روحیه ناامیدی است رسانه باید با امید آفرینی و با جهاد تبیین نشاط و انگیزه را در جامعه حفظ و دستاوردهای نظام را بیان کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.