جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی کلاهبردار که به بهانه ساخت درمانگاه اقدام به فریب شهروندان فلاورجانی و دریافت کمک های مردمی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کرده بود خبرداد.

کلاهبرداری۱۰۰ میلیاردی به بهانه ساخت درمانگاه در اصفهان

به گزارش قدس انلاین،  سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان فلاورجان مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت درمانگاه از آنها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد متهم که در درمانگاه درحال ساخت در شهرستان فلاورجان مشغول به کار بوده با فریب تعدادی از شهروندان و سوء استفاده از نیت‌های پاک و خیرخواهانه آنها تحت عنوان کمک جهت ساخت و تکمیل درمانگاه مبلغ 100 میلیارد ریال در قالب زمین، ملک، طلاجات و وجوه نقد از شهروندان کلاهبرداری و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات هوشمندانه مأموران، متهم متواری که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه جعل، کلاهبرداری، سرقت و ... بود شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به این که متهم با توجه به اعتراف به بزه ارتکابی ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد: اجازه ندهند افرادی سودجو و کلاهبردار با چرب زبانی و تحت تأثیر قرار دادن احساسات، آنها را فریب داده و به اهداف شوم خود برسند و چنانچه قصد مساعدت و پرداخت کمک های خیر خواهانه دارند حتماً از طریق مراکز معتبر و قانونی نسبت به این امر اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.