دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: در راستای احیاء حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردمی، دادستانی به موضوع رفع نقاط حادثه‌خیز در محور مواصلاتی بم به جیرفت ورود کرده است. 

ضرب‌الاجل دادستان برای رفع نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی بم- جیرفت

به گزارش قدس انلاین، بهنام جعفری زاده امروز ۲۳ مردادماه در حاشیه بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز این محور که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، از تعیین ضرب الاجل دو هفته‌ای برای اصلاح نقاط حادثه خیز، تجهیز روشنایی و نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر خبر داد و افزود: متاسفانه طی یکسال گذشته بیش از ۸۰ فقره تصادف خطرناک و منجر به جرح در این مسیر رخ داده و ۱۷نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

وی یکی دیگر از اهداف این بازدید را تعیین تکلیف پل تقاطع غیرهمسطح منتهی به منطقه گردشگری دهبکری اعلام کرد و گفت: روند ساخت این پروژه بیش از ۱۷ سال به طول انجامیده که جای بسی تاسف است و امروز  ضمن احضار کارفرمای این پروژه اتمام حجت نهایی با مسئولان مربوطه در شهرستان و استان صورت گرفت و این پروژه باید در کوتاه ترین زمان ممکن تکمیل و راه‌اندازی شود.

دادستان بم یکی دیگر از نواقص این محور مواصلاتی را عدم روشنایی کافی در برخی تقاطع‌های مهم  و نقاط  پرخطر و پر تردد این مسیر ذکر کرد و افزود: در این رابطه نیز دستورات لازم به مسئولان ذیربط صادر و مقرر شد در یک بازه زمانی تعیین شده نسبت به رفع مشکل روشنایی مسیر نیز اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.