پیشنهاد سردبیر

در بازی با آلومینیوم اراک بازی نکردم اما این پایان کار نیست و هفته‌های بسیاری تا پایان لیگ باقی مانده و قطعا نوبت به من هم می‌رسد تا دوباره در ترکیب پرسپولیس بازی کنم

گولسیانی: منتظر بازگشت تماشاگران به ورزشگاه هستم/ به ترکیب اصلی بر می‌گردم

مدافع گرجستانی پرسپولیس در نبرد اول تیمش مقابل آلومینیوم اراک حتی یک دقیقه هم فرصت بازی نیافت و پشت خط پورعلی گنجی و کنعانی‌زادگان نشست. مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره وضعیت جدید خود در پرسپولیس می‌گوید:« من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تلاش می‌کنم هرگاه از من استفاده شد بهترین عملکرد را داشته باشم. در بازی با آلومینیوم اراک بازی نکردم اما این پایان کار نیست و هفته‌های بسیاری تا پایان لیگ باقی مانده و قطعا نوبت به من هم می‌رسد تا دوباره در ترکیب پرسپولیس بازی کنم»

 گولیسیانی درباره اینکه دربازی اول تیمش موفق شد ۳ امتیاز را به دست آورد، این واکنش را نشان داد:« مهم همین ۳ امتیاز بود که به دست آوردیم. امتیاز هفته‌های نخست خیلی پراهمیت است که ما هم توانستیم به اندازه کافی امتیاز جمع کنیم تا از مدعیان عقب نمانیم. با توجه به اینکه در فوتبال ایران ابتدا نتایج رو در رو محاسبه می‌شود باید در بازی‌های بزرگ برنده از میدان خارج شویم»

گولیسیانی درباره عزم پرسپولیس برای قهرمانی و تعدد مدعیان قهرمانی این جملات را به زبان آورد:« تیم‌های استقلال، سپاهان، گل گهر و تراکتور به اعتقاد من مدعیانی جدی برای رسیدن به قهرمانی هستند و ما باید رقابت فشرده‌ای را به این تیم‌ها پشت سربگذاریم.» او اما امیدوار است با حمایت هواداران قهرمانی دیگری حاصل شود. او می‌گوید:« ما به کمک هوادارن نیاز داریم. بدون حمایت آن‌ها قهرمانی به دست نمی‌اید. البته در هفته اول نتوانستیم از وجود تماشاگران استفاده کنیم چون ورزشگاه به دلیل بازسازی خالی بود اما امیدوارم در ادامه لیگ شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشی چون بدون حضور آن‌ها رقابت جذابیتی ندارد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.