ماجرا آنقدر عجیب و غریب شده که صدای علیرضا بیراوند هم بلند شده و او از این بابت اظهار تعجب می کند و می گوید مگر در ایران دروازه بان نداریم که به سراغ گلر برزیلی رفته‌اند؟

پریرا رفت اما قصه همچنان ادامه دارد؛ یک برزیلی ناشناس دیگر در راه پرسپولیس

در کنار ماجرای بحث برانگیز ورود بازیکنان عراقی به لیگ ایران، خبر استخدام گلر خارجی پرسپولیس ابهامات در خصوص عدم نظارت کافی نهادهای نظارتی عملکرد باشگاه‌های فوتبال را تشدید می‌کند!

هنوز ابهامات پرونده استخدام پریرا در فصل گذشته  رقابت های لیگ برتر برای بسیاری از منتقدان و عالاقمندان به حوزه فوتبال باشگاهی حل و فصل نشده که ناگهان خبر استخدام قریب الوقوع یک گلر برزیلی در رسانه های خبری منتشر می‌شود؟ تا این سوال برای افکارعمومی به وجود بیاید که اساس و مبنای این انتخاب چه بوده که مدیران باشگاه پرسپولیس با حواشی فراوان قرارداد پریرا حاضر شدند یک بار دیگر زیر بار یک استخدام مساله دار دیگر بروند؟

اگر قرار به استخدام گلر برزیلی بود، چرا کادر فنی پرسپولیس اجازه خروج احمد گوهری دروازه بان دوم پرسپولیس را داد؟ در حالی که در صورت حضور وی دیگر نیاز به استخدام و جذب یک گلر ناشناخته نبود؟ اما در کمال تعجیب گوهری در فهرست بازیکنان مازاد قرار می گیرد تا فضا برای ورود یک گلر خارجی مهیا شود!

نکته مبهم دیگر اینکه  با وجود علیرضا بیرانوند در ترکیب پرسپولیس قطعا این دروازه بان برزیلی بایستی روی نیمکت پیچ مهره شود، تا چنانچه مشکلی برای بیرانوند به وجود آمد او مسوولیت  محافظت از دروازه سرخ ها را برعهده بگیرد، حالا با این تفاسیر  سوالی که در ذهن بسیاری از اهالی فوتبال نقش می بندد اینست که  رقم پرداختی به این بازیکن چه میزان خواهد بود؟ 

ماجرا آنقدر عجیب و غریب شده که صدای علیرضا بیراوند هم بلند شده و او از این بابت اظهار تعجب می کند و می گوید مگر در ایران دروازه بان نداریم که به سراغ گلر برزیلی رفته‌اند؟

اما گفته می شود سرمربی سرخپوشان پایتخت به واسطه تعریف و تمجید مربی گلرهای پرسپولیس از گلر برزیلی رضایت به استخدام او داده است! حالا معلوم نیست اگر این بازیکن فاقد کارآرایی لازم و کیفیت مناسب نباشد آیا نناد در این باره پاسخگو خواهد بود یا آنجا همه چیز برعهده باشگاه خواهد بود؟

البته ناگفته نماند که در این میان ضعف در ساختار قانون نویسی هم در شکل گیری چنین اتفاقاتی تاثیرگذار است، چون اگر قانون گذار محدودیت های لازم را برای به کارگیری چنین بازیکنانی در نظر می گرفت هرگز یک بازیکن ناشناخته به این ترتیب وارد فوتبال ایران نمی شد، اما وقتی تمام توجه مدیران فوتبال به رفتارهای رسانه ای معطوف شده و بیشتر به دنبال جنجال های بیهوده هستند بروز چنین اتفاقات زیاد هم غیر قابل انتظار نیست! با این حال باید کمی صبر کرد تا از گلر برزیلی مورد علاقه یحیی و دستیار برزیلی اش رونمایی شود تا پاسخ بسیاری از سوالات روشن شود که آیا واقعا پرسپولیس به دنبال یک خرید منطقی بوده یا اینکه همانند پریرا یک برزیلی به درد نخور دیگر با یک چمدان پر از اسکناس های تانخورده راهی منزلش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.