۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 905303

دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شهادت دو جوان فلسطینی در اریحا+ فیلم

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از مهر، دو جوان فلسطینی سحرگاه امروز سه شنبه در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در شرق کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

منابع محلی و شاهدان از شهادت دو فلسطینی به نام‌های «قصی عمر سلیمان الولجی» ۱۶ ساله و «محمد ربحی نجوم» ۲۵ ساله به ضرب گلوله‌های نظامیان ارتش اشغالگر در پی یورش سحرگاه امروز به اردوگاه شهر اریحا خبر دادند.

مدیر بیمارستان اریحا هم اعلام کرد که این نوجوان و جوان فلسطینی از ناحیه سینه هدف تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیدند.

همچنین صدها فلسطینی صبح امروز پیکر شهید «الولجی» را در اردوگاه عقبه جبر تشییع و با پیکر شهید «ربحی نجوم» وداع کردند.

منابع فلسطینی افزودند که نظامیان اشغالگر پیش از این نیز با نیروهای تقویت شده و بیش از ۳۰ خودروی نظامی به اردوگاه عقبه جبر یورش برده بودند.

پس از هجوم اشغالگران به اردوگاه، درگیری‌های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست رخ داد و صدای درگیری‌های شدید و تبادل تیراندازی در اردوگاه شنیده شد.

همزمان با تداوم یورش به اردوگاه عقبه جبر، ارتش اشغالگر تک تیراندازان را بر بام ساختمان‌ها در این اردوگاه مستقر کرد.

این خبر در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر سحرگاه امروز همچنین به جنین یورش بردند و ضمن قطع کردن جریان برق از این شهر، به صورت گسترده به سوی شهروندان فلسطینی تیراندازی کردند و رزمندگان مقاومت نیز به آن پاسخ دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.