محمد نادری یکبار دیگر مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار می‌گیرد؛ او احتمالا بار دیگر برای یحیی دسته گل ببرد.

رابطه عجیب نادری و یحیی: بازهم دسته گل بخر!

 اگرچه در فاصله چند ساعت مانده به دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس اکثر فوتبالدوستان از تقابل سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده با تیم یحیی گل محمدی حرف می‌زنند، اما نباید از یک رویارویی جذاب دیگر در جریان این بازی غافل شویم. جایی که محمد نادری بعد از چرخش در تیم‌های مطرح ایران و چند تیم خارجی به خانه اول خود برگشته و حالا مقابل پرسپولیسی به میدان می‌رود که از دوران کوتاه حضور در آن خاطرات خوشی دارد.

محمد نادری را اولین بار در فوتبال ایران با پیراهن تراکتور دیدیم؛ او وقتی 20 سال بیشتر نداشت با نظر امیر قلعه نویی به تراکتور رفت و وقتی به واسطه حضور بازیکنان چپ پای مطرح نتوانست بازی‌های زیادی انجام بدهد یک فصل به صورت قرضی برای نساجی بازی کرد و دوباره به جمع سرخپوشان برگشت. نادری در فصلی که تراکتور با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبه رو بود، به واسطه قراردادش برگشت و شاگرد یحیی گل محمدی شد.

اعتماد ویژه یحیی به نادری در شرایطی که تعداد بازیکن زیادی نداشت، از نادری یک بازیکن توانمند ساخت که خیلی سریع مشتریان زیادی را به خود دید. یک مدافع چپ پا و توانمند که با سن و سال خوب برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش می‌کند.

پایان آن سال و  رسیدن پیشنهادهای خوب برای نادری؛ او اما انتخابش لژیونر شدن بود. فوتبال بلژیک و تیم ناشناخته کورتریک جایی بود که نادری با امید فراوان انتخابش کرد. این مدافع اما در بلژیک توفیقی نداشت و بدون انجام یک مسابقه کورتریک را به صورت قرضی ترک کرد. مقصد او پرسپولیس بود و نیم فصل همان سال به پیراهن سرخ دست یافت.

1910334

نادری در مدت یک فصل و نیم بازی برای پرسپولیس دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را به دست آورد و این تیم را ترک کرد. هوس یاغی شدن به سر نادری زد و از پرسپولیس مستقیما به استقلال رفت. جالب اینکه در مدت یک فصل بازی برای استقلال این بازیکن دوبار با یحیی گل محمدی سرمربی سابق خود روبه رو شد. یکبار مقابل شهرخودرو مقابل او بازی کرد و یکبار هم در دربی برگشت آن سال پیراهن استقلال را پوشید. دسته گلی که نادری برای یحیی برد، قبل از دربی به سوژه عکاسان و هواداران فوتبال تبدیل شد و البته که حواشی زیادی را برای او به همراه داشت.

مقصد بعدی نادری فوتبال ترکیه بود و طی دو فصل گذشته او پیراهن آلتای اسپور را برتن داشت. در همه این دوران شایعه پیوستن به استقلال و پرسپولیس درباره نادری وجود داشت، اما لیگ بیست و سوم را این بازیکن باتجربه با پیراهن تیمی شروع می‌کند که فوتبالش را مدیون آن است؛ تراکتور.

هفته دوم لیگ بیست و سوم و رویارویی زودهنگام نادری با پرسپولیس. او مقابل سرمربی قرار می‌گیرد که به عنوان یار فیکس برای اولین بار در لیگ برتر بازی‌اش داد و البته جزو معدود بازیکنانی بود که در دربی برایش گل برد!

ستاره تراکتوری‌ها در بازی عصر چهارشنبه بدون شک یکی از چهره‌های ویژه بازی است. شاید اینبار نادری یک دسته گل بزرگ برای یحیی ببرد و البته که با دسته گل و بی دسته گل او برای ارائه بهترین نمایش خود تلاش خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.