سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان همدان همزمان با روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه، از پرداخت بیش از ۱۹/۱۱۲میلیارد ریال تسهیلات در بخشهای مختلف، به شهروندان خبر داد.

افزایش ۱۰۰ درصدی تسهیلات خرید و جعاله مسکن از محل اوراق حق تقدم

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین ،حسن خطیب زاده در نشست خبری به مناسبت هفته خبرنگارضمن تبریک این هفته  اظهار کرد: بانک مسکن همدان در راستای عمل به رسالت اصلی خود که کمک به تامین مسکن آحاد جامعه، بویژه اقشار متوسط و میان درآمدی کشور است ، تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲ در قالب ۷.۵۴۹ فقره قرارداد، بیش از ۱۱۲/۱۹ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشارکت و مبادله ای پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل، در برخی موارد نیازمند یک عزم ملی و مساعدت مراجع و سازمانهای ذیربط  می باشیم تا ضمن تشویق مردم به پرداخت مطالبات معوق خود، منابع مسدود شده استان در این بخش خصوصا پروژه های بلاتکلیف و فاقد متقاضی مسکن مهر را آزاد و آن را در راستای آبادانی استان و خانه دار کردن تعداد بیشتری از شهروندان به کار گیریم.

وی با اشاره به محدودیت مالی شهروندان و مشکلات معشیتی اظهار داشت: بانک مسکن در همین راستا و به منظور مساعدت با مشتریان ارجمند و تسهیل در پرداخت مطالبات ایشان، اقدام به ابلاغ طرح بخشودگی جرائم کرده بود که با توجه با استقبال مشتریان؛ این طرح تا پایان شهریور ماه تمدید گردیده است .

سرپرست مدیریت شعب استان همدان افزود:تسهیلات گیرندگانی که تا کنون به دلایل مخلتف موفق به بروز رسانی بدهی خود به بانک نشده اند؛می توانند با استفاده از این فرصت ، ضمن برخورداری از شرایط ویژه و متنوع این طرح ،نسبت پرداخت مطالبات معوق و به روز رسانی تسهیلات خود اقدام کنند.

وی افزود: بانک مسکن در سال ۱۴۰۲ با هدف توانمندسازی متقاضیان تسهیلات خرید واحد مسکونی از محل اوراق ،سقف آن را به میزان ۱۰۰% افزایش داده است به گونه که برای مثال در شهر همدان تا سه میلیارد و دویست میلیون ریال در بخش انفرادی و شش میلیارد و چهارصد میلیون ریال در بخش زوجین که تجمیع آن با تسهیلات جعاله به هشت میلیارد ریال می رسد، مشتریان می توانند از این فرصت برخوردار گردند.

خطیب زاده در پایان جلسه با قدردانی از زحمات و حمایتهای اصحاب رسانه از بانک مسکن ، از تلاش بی وقفه پرسنل شعب که مشغول به خدمت رسانی به شهروندان هستند، تشکر کرد و برای همه هموطنان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.