فرماندار کردکوی از افتتاح ۵۹۸ پروژه اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۲۷۳ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۷۱۸ نفر طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح ۵۹۸ پروژه اقتصادی طی هفته دولت در کردکوی

به گزارش قدس آنلاین، فرشته ترک صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژهای نیمه تمام شهرستان کردکوی در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته و تلاش کردیم آن‌ها را با منابع استانی و منابع سفر تکمیل کنیم.

فرماندار کردکوی افزود: اهم پروژهای اجرا شده در دولت سیزدهم در شهرستان شامل احداث ساختمان پزشکی قانونی با اعتبار هفت میلیارد تومان، احداث چمن مصنوعی زمین فوتبال با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار، احداث مدرسه ۶ کلاسه مهترکلاته با ۶ میلیارد تومان، احداث مدرسه ۶ کلاسه حاجی آباد، احداث مرکز جامع سلامت یساقی با اعتبار ۱۳.۵ میلیارد تومان اعتبار و زهکشی هفت هزار هکتار از اراضی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان از جمله این پروژه‌ها است.

وی بیان کرد: هفت حلقه چاه در کردکوی حفر شده و حفر هشت حلقه چاه دیگر برای رفع تنش آبی این شهرستان نیاز است.

ترک گفت: ۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی طی هفته دولت در کردکوی پیش بینی شده که پیاده‌روی اربعین و مراسم تجلیل از آزادگان از جمله آن است.

فرماندار کردکوی بیان کرد: طی هفته دولت ۵۹۸ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۷۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۱۸ نفر در شهرستان کردکوی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: ۵۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و ۶ پروژه هم کلنگ‌زنی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.