مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از افتتاح ۳۵ پروژه نوسازی مدارس طی هفته دولت خبر داد.

افتتاح۳۵ پروژه نوسازی مدارس  همدان در هفته دولت

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین ، حمید شیرازیانی در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس با بیان اینکه ۸۱ پروژه مشارکتی و خیری در دستور کار است، اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۹۰ میلیارد تومان تعهد خیرین بود که در این راستا پروژه‌هایی را پیش می‌بریم.

شیرازیانی با اشاره به اینکه ۴۰۰ پروژه آموزشی در سال ۱۴۰۱ برای استان همدان تعریف شد، تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه‌ها ۴۴۹ میلیارد تومان و ۲۱۵ مورد آن پروژه ملی است.

وی در بازدید از اردوگاه دانش‌آموزان استثنایی امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه ساخت خوابگاه اردوگاه از سال ۸۷ آغاز شده اما به خاطر محدودیت‌هایی، زمان اجرای آن طولانی شد خاطرنشان کرد: منابع این پروژه استانی بود و متاسفانه قطره‌چکانی اختصاص می‌یافت اما از محل سفر ریاست جمهوری  ۹ میلیارد تومان اختصاص یافت و پروژه پیش رفت که امروز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه این پروژه با ۸۰۰ متر زیربنا در دو طبقه تعریف شده است گفت: هفت سوئیت اقامتی با دو کافی‌شاپ متناسب با اقلیم دارد و سالن غذاخوری، آشپزخانه و … برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این خوابگاه دومنظوره است و برای دانش‌آموزان استثنایی و فرهنگیان خواهد بود افزود: در این فضا طبق برنامه خاصی پیش رفته‌ایم که امیدواریم با ظرفیت ملی آن را به موقع به اتمام برسانیم و مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه سال ۹۹ مراسم افتتاحیه استخر ناحیه«یک» و «دو» را در شهرستان همدان داشتیم اما به خاطر کرونا تعطیل شدند و بعد هم باید تجهیزات آن تامین می‌شد خاطرنشان کرد: سال گذشته تجهیزاتی برای این پروژه‌ها نصب شد و به این ترتیب هفته گذشته استخر ناحیه «یک» با حضور استاندار و حمیدرضا حاجی بابایی؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بهره‌برداری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.