عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: طبق برنامه‌ریزی و توافقاتی که خواهیم داشت، ملی‌پوشان بعد از مسابقات قهرمانی جهان در عربستان خواهند ماند تا اردوی تدارکاتی خود را پیش از بازی‌های آسیایی پشت سر بگذارند.

رضازاده: ملی‌پوشان پیش از بازی‌های آسیایی در عربستان اردو خواهند داشت

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، حسین رضازاده در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزشی و سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از کیومرث هاشمی و دبیر کل کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که امروز به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری آمدند تا پیش از حضور در مسابقات جهانی عربستان روحیه مضاعفی را به آنها بدهند. امیدوارم وزنه‌برداران در این مسابقات بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند و امتیازهای خوبی را هم به دست آورند تا راه‌شان برای کسب سهمیه المپیک هموار شود. 

وی افزود: وضعیت تیم ملی که امروز از نزدیک از آن بازدید داشتیم شرایط خوبی است، اما گزارش نهایی را باید نصیر شلال، سرمربی تیم ملی بدهد تا بدانیم هر یک از وزنه برداران در چه شرایطی قرار دارند. تمرینات ملی‌پوشان هم با توجه به امکاناتی که فدراسیون در اختیار تیم ملی قرار داده است و کادر فنی که در تیم ملی حضور دارند طبق برنامه پیش می‌رود. 

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اردوهای تیم ملی تا به امروز خوب بوده است چه زمانی که در بابلسر بودیم و چه از زمانی که اردوها در آکادمی ملی المپیک آغاز شد با شرایط و امکانات و تغذیه مناسبی که در اختیار وزنه برداران تمرینات خوب پیش می‌رود. خود وزنه‌برداران و کادرفنی هم شبانه روزی تلاش کردند و زحمت کشیدند که امیدوارم در این مسابقات نتایج خوبی را بگیریم. 

رضازاده در خصوص اردوی تدارکاتی ملی‌پوشان وزنه‌برداری پیش از بازی‌های آسیایی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی و توافقات که خواهیم داشت ملی‌پوشان بعد از مسابقات در عربستان خواهند ماند تا اردوی تدارکاتی خود را پیش از بازی‌های آسیایی پشت سر بگذارند و به ایران بیایند و به همراه کاروان راهی هانگژو شوند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.