فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به پاسداران منطقه چهارم دریایی سپاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده‌های کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در شهر چاه مبارک عسلویه دیدار و سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران نیروی دریایی سپاه را ابلاغ کرد.

سردار تنگسیری، گفت: خانواده از عوامل اثرگذار در توان رزم است و اگر رزمندگان  امروز  مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهدی است که در این نقطه با همه مشکلات ایستادگی می‌کنند و قطعا اجر و پاداش مجاهدت همسران پاسدار نزد خداوند محفوظ است.

وی افزود: امروز همه تلاش ما این است که علاوه بر گام برداشتن در عرصه آمادگی رزم و تجهیزات نظامی، در حوزه معیشت خانواده‌ها و رفع دغدغه آنان نیز اقدامات مؤثری انجام دهیم و از پیگیری در جهت ساخت یک حسینیه و سالن بدنسازی در شهرک امام خمینی (ره) چاه مبارک در کوتاه‌مدت خبر داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای خانواده‌ها و تلاش از اقدامات سردار بارگاهی فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: از خداوند متعال می‌خواهم که همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پناه خود حفظ کرده و عاقبت بخیر کند.

خانواده‌های کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه نیز ضمن اعلام آمادگی کامل برای مجاهدت و از خودگذشتگی کنار همسرانشان به بیان دغدغه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی خود پرداختند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.