مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اولویت بندی در کارها برای داشتن یک مهر پر نشاط گفت: اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان توان و تمرکز خود را بر پروژه هایی قرار دهد که به اول مهر و بازگشایی مدارس می رسند.

تکمیل پروژه‌های در حال اتمام اولویت آموزش و پرورش خراسان رضوی است

به گزارش قدس خراسان، سید امیر شوشتری امروز در سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور که سه روزه و به صورت همزمان در تهران و مراکز استان‌ها و با حضور بر خط سران سه قوه و وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود؛ رو به مدیران آموزش و پرورش استان اظهار کرد: طوری کار کنیم که اول مهرماه ۱۴۰۲ فقط هم و غم ما تکریم معلمان باشد و گرفتار کمبودها و پر کردن کلاس‌ها نباشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به کارهای خوبی که به صورت جهادی در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: قطعا سال تحصیلی جدید مسائل و فراز و نشیب های خود را خواهد داشت؛ مدیران مناطق خود را آماده کنند تا در برنامه‌های پیش بینی نشده که در آغاز سال تحصیلی اتفاق می‌افتد، بتوانیم با آن به خوبی مواجه شویم و آن را بر طرف کنیم.

وی با اشاره به روز آخر مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دوره ابتدایی گفت: ۷۰ کانون در این زمینه فعال بودند که با کمک معاونت ها این امر خطیر به نتیجه رسید و امید است در دوره‌های ارزیابی بعدی ارزیابی دبیران به نحوی باشد که نیروهای پرورشی و خدماتی هم  قبل از شروع سال تحصیلی در مدارس مستقر شوند.

شوشتری با اشاره به اولویت بندی در کارها برای داشتن یک مهر پر نشاط پیشنهاد داد: اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان توان و تمرکز خود را بر پروژه‌هایی قرار دهد که به اول مهر و بازگشایی مدارس می‌رسند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن اشاره به ۲۶ مرداد روز آزاد سازی اسرای جنگی بیان کرد: این حقانیت و جایگاهی که امام و انقلاب دارد بدون ذره‌ای تردید و شک باید حفظ شود و این وظیفه ماست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.