یک گروه سرمایه گذاری کشور چین در سفر به استان یزد ضمن آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری این استان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.

اعلام آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در یزد

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی شاه حسینی ظهر امروز در نشستی که با حضور گروه سرمایه‌گذاری چینی و مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری استان  برگزار شد، اظهار کرد: یزد از جمله استان‌های شاخص کشور در حوزه سرمایه گذاری‌های مختلف به ویژه دانش بنیان و های تک است.

وی با بیان این‌که تمام مسئولان استان پای کار توسعه اقتصادی هستند، افزود: سیاست گذاری در یزد برای جلب و جذب سرمایه گذاری در قالب بسته‌های حمایتی ارایه می شود و ویژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد گفت: هیچ تفاوتی در ارایه خدمات و سیاست‌های حمایتی میان سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود ندارد و حتی سرمایه گذاران خارجی از حمایت های ویژه تری برخوردارند.

شاه‌حسینی تصریح کرد: همه خدمات از صدور مجوز، پرداخت تسهیلات، واگذاری زمین، مالکیت و انتقال آن در بسته‌های سرمایه گذاری خارجی پیش بینی شده است و سود سرمایه گذاری خارجی به نحو مطلوب حفظ می شود.

وی با بیان این‌که در صورت تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان خدمات و بسته‌های حمایتی در کمترین زمان ممکن ارایه می‌شود، تأکید کرد:‌ یزد، چهارمین استان صنعتی، دومین استان معدنی کشور و بهشت سرمایه گذاری در ایران است.

معاون استاندار یزد گفت: در بخش کشاورزی، تولید و صادرات ظرفیت های خوبی دارد و محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان یزد بهترین است. سیاست استان در زمینه سرمایه گذاری توسعه و گسترش صنایع هایتک، دانش بنیان، انرژی خورشیدی و سایر صنایع پاک و غیر آلاینده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.