باید دید تصمیم هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس در قبال این اعتراض چه خواهد بود آیا آنها با تزریق دوباره پول ماجرا را فیصله خواهند داد یا روابط بازیکنان و کادر فنی با مدیریت باشگاه تیره و تار خواهد شد

پشت پرده اعتراض دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی آن‌ها چیست؟ / بوی کودتا می‌آید!

به گزارش قدس آنلاین، اعتراض دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس به عدم دریافت مطالبات معوقه خود نشان داد برخلاف اظهارات رضا درویش بازیکنان پرسپولیس پایتخت نیز همانند استقلالی‌ها هنوز بابت حقوق و دستمزد خود مطالباتی دارند در شرایطی که رضا درویش در برنامه های مختلف تلویزیونی ادعا کرده بود که کلیه مطالبات پرسپولیسی‌ها پرداخت شده است!

در کنار این موضوع انتقادات تند یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس نیز نشان داد او هم از شرایط مالی حاکم بر باشگاه به هیچ عنوان رضایت ندارد و در صورت تداوم این شرایط او نیز به عنوان منتقد جدی درویش از این پس مدیرعامل پرسپولیس را به چالش خواهد کشید.

اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنوز نسبت به این مساله واکنشی نشان نداده است تا این ابهام به وجود بیاید که آیا او خلاف واقع را بیان کرده یا اینکه بازیکنان پرسپولیس به واسطه عدم دریافت پاداش قهرمانی سوپر جام  و پرداخت نشدن پیش پرداخت قرارداد فصل جدید از باشگاه گلایه دارند و تصمیم به انجام مصاحبه‌های تند و انتقادی گرفتند؟

با این وجود آنچه پیش بینی می شود شاگردان یحیی گل محمدی برای آنکه زودتر به مطالبات خود دسترسی پیدا کنند ترجیح دادند پس از پیروزی دوم خود در لیگ بیست و سوم موضوع عدم پرداخت به موقع دستمزدهای خود را از سوی رضا درویش را در گفت و گو با رسانه ها مطرح کنند تا برای چندمین بار در طول مدت حضور درویش او و هیئت مدیره پرسپولیس را تحت فشار قرار دهند تا زودتر از موعد به مطالبات خود دسترسی پیدا کنند. در حالی که خود به خوبی می دانند تا به اینجای کار هیئت مدیره پرسپولیس در قیاس با هیئت مدیره باشگاه رقیب میزان پرداختی های بیشتری داشته اما آنها اعتقاد دارند باید زودتر روند پرداخت ها در پرسپولیس تغییر پیدا کند چون ممکن است پروسه تاخیر در روند پرداخت ها با سکوت آنها طولانی تر شود.

اما سوال مهم دیگری که برای اهالی فوتبال مطرح شده اینست که چرا یحیی گل محمدی تا به این حد از عملکرد تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس شاکی است و با ادبیاتی تند مدیریت باشگاه را به چالش کشید؟ در این خصوص مطالب متعددی وجود دارد اما جدی ترین و متحتمل ترین موضوعی که به نظر می آید عامل این اتفاقات است، مساله تمدید قرارداد یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس است!

گل محمدی توقع داشت پیش از شروع فصل قرارداد همکاری او با پرسپولیس به مدت چند فصل دیگر تمدید شود اما رضا درویش زیر بار این موضوع نرفت البته که وی در جریان یکی از جلسات مشترک با سرمربی خود عنوان کرده بود اگر گل محمدی رقم دستمزدش را کاهش دهد حاضر به تمدید قرارداد وی خواهد بود که این مساله با مخالفت گل محمدی رو به رو شد به همین دلیل او حالا پس از دومین پیروزی خود در فصل جدید با علم بر اینکه حمایت هواداران را پشت سر خود دارد به عملکرد رضا درویش اعتراض می کند تا به این ترتیب او را تحت فشار قرار دهد با این امید که رضا درویش در برابر این فشار بیش از اندازه عقب نشینی کند.

حالا باید دید تصمیم هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس در قبال این اعتراض چه خواهد بود آیا آنها با تزریق دوباره پول ماجرا را فیصله خواهند داد یا روابط بازیکنان و کادر فنی با مدیریت باشگاه تیره و تار خواهد شد تا بعد از استقلال نوبت به پرسپولیسی ها شود که به عنوان جدی ترین منتقد تیم مدیریتی علیه آنها اقدام عملیاتی انجام داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.