استاندار خوزستان گفت: برای حمل و نقل زائران بنا شده دو هزار اتوبوس از ترکیه اجاره شود، همچنین اتوبوس‌های بخش خصوصی از سراسر کشور ساماندهی و در مرزها مستقر خواهند شد.

اجاره دو هزار اتوبوس از ترکیه و استفاده از اتوبوس‌های بخش خصوصی جهت کمک به حمل و نقل زائران

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، اظهار کرد: از بدو ورود زائران به استان خوزستان، امنیت، سلامت و رفاه آنها بر عهده همه ما است و هیچ کسی نباید در این زمینه کوتاهی کند. 

وی عنوان کرد: اداره کل راهداری نقاط حادثه خیز مسیرها در استان و منتهی به مرزها را ایمن و روشنایی و علائم هشدار نصب کند.

استاندار خوزستان گفت: جهت تامین و ارتقای تجهیزات سرمایشی حدود ۴۰۰ کولر از سازمان اموال تملیکی برای مواکب شلمچه و چذابه در نظر گرفته‌ایم.

محراب بیان کرد: شرکت برق برای مواقع بروز حوادث احتمالی در شبکه برق اضطراری تامین نماید تا مشکلی از این جهت نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: در خصوص موضوع سوخت نیز در ستاد مرکزی اربعین کشور صحبت کردیم که سهمیه ویژه‌ای برای جایگاه‌های سوخت در مسیرهای منتهی به مرز در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان گفت: اتباع خارجی که در ایران مقیم هستند از شلمچه و اتباعی که از خارج از مرزها وارد کشور می‌شوند، از مرز چذابه تردد خواهند داشت، اتباع خارجی برادر ما هستند و موظفیم بهترین خدمات و پذیرایی را برای این عزیزان فراهم کنیم.

استاندار خوزستان گفت: برای حمل و نقل زائران بنا شده ۲ هزار اتوبوس از ترکیه اجاره شود، همچنین اتوبوس‌های بخش خصوصی از سراسر کشور ساماندهی و در مرزها مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: از زائران درخواست داریم از شهر مبدا خود نسبت به تهیه ارز اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.