دستیار وزیر دفاع در حوزه صنایع و امور تحقیقات و فناوری گفت: قدرت نظامی ایران اسلامی سبب نگرانی در بین دشمنان به ویژه استکبار جهانی و رژیم غاصب اسراییل شده است.

دستیار وزیر دفاع: قدرت نظامی ایران سبب نگرانی دشمنان شده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار "قاسم تقی زاده" درسخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه کرج افزود: امروز شاهد پیشرفت های نظامی ایران اسلامی در دریا، زمین و هوا هستیم بطوریکه جنگنده ها و موشک های دارای قابلیت دفاع و بازدارندگی داریم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب گفت: دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمن یک مورد بزند دهها مورد خواهد خورد.
تقی زاده یادآورشد: در وزارت دفاع شاهد حضور محققان و دانشمندان به همراه هفت هزار شرکت دانش بنیان و تحقیقات هستیم که گام های بزرگ علمی برداشته می شود.
وی تاکید کرد: وزارت دفاع هر اقدامی که لازم بداند برای دفاع از کیان کشور انجام می دهد و با استفاده از فناورهای نوظهور و خلاقانه از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارد.
تقی زاده گفت: بنابراین برای دفاع از کشور راهکارهای پیشگیرانه و غافلگیرانه داریم.
دستیار وزیر دفاع در حوزه صنایع و امور تحقیقات و فناوری ادامه داد: این پیشرفت های علمی و نظامی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که به رغم تحریم ها ، جنگ تحمیلی ، تلاش های گروه های تروریستی و فتنه و آشوبگری دشمنان به همراه تلاش رسانه های معاند برای ضربه زدن به نظام اسلامی، به دست آمده است.
وی اضافه کرد: امروز تمام نیازهای وزارت دفاع در حوزه زمین ، دریا و هوا تامین شده و انواع تجهیزات را برای دفاع از کشور داریم به طوریکه بسیاری از تجهیزات بومی و غیرخارجی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.