مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۸۰۰ دستگاه کامیون به صورت داوطلبانه از این استان جهت انتقال تجهیزات و مایحتاج موکبهای اربعین حسینی از خراسان رضوی ساماندهی شدند.

۸۰۰ کامیون از خراسان رضوی داوطلب انتقال تجهیزات موکب های اربعین شدند

به گزارش قدس خراسان، جعفر شهامت افزود: ۵۰۰ کامیون از مشهد و ۳۰۰ کامیون از دیگر شهرهای خراسان رضوی با مشارکت خیرین حوزه حمل و نقل کالا بویژه رانندگان زحمتکش و شرکتهای حمل و نقل نسبت به جابجایی وسایل برپایی موکب ها و ایستگاههای صلواتی در شهرهای منتخب کشور عراق بصورت رایگان و افتخاری نقش آفرینی خواهند کرد.

وی بیان کرد: در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر همایش عظیم اربعین حسینی (ع) و ایجاد ایستگاه و موکب های خدمات رسانی به زائران در طول مسیر های منتهی به اماکن مقدسه کشور عراق؛ جلسه ساماندهی و هماهنگی پیرامون نحوه اعزام ناوگان حامل تجهیزات و ملزومات موکب ها تشکیل و تصمیمات مقتضی اخذ شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: رانندگان و مالکین ناوگان حمل و نقل کالا با مشارکت تمام سرمایه خود و همراهی رایگان و افتخاری با موکبها و همچنین تشکل های صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای مشهد و استان در کنار خیرین و خادمین موکبها حضور یافتند.

شهامت افزود: آنان با صدور سند حمل رایگان و تقبل ۱۹ درصد کمیسیون و شهامت عوارض، همچون گذشته با استقبال در این امر مشارکت کردند.

وی بیان داشت: در کنار ارزش معنوی بالای این امر، ارزش ریالی این خدمات با توجه به حضور این ناوگان در کشور عراق حداقل ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

مطابق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی شمار ناوگان کامیونی این استان حدود ۲۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه بوده و ۳۸ هزار راننده در استان بر اساس آمار کارت هوشمند رانندگان با این تعداد ناوگان در حمل و نقل بار داخلی فعالیت می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.