استاندار خراسان جنوبی گفت: شاهد سفرهای رئیس جمهور به اقصی نقاط کشور بوده‌ایم اما دولت سیزدهم به مناطق کمتر توسعه‌یافته یا محروم نگاه ویژه دارد که از نظر زیرساختی دچار عقب ماندگی‌هایی هستند.

دولت سیزدهم به مناطق کمتر توسعه‌یافته نگاه ویژه دارد

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت که روز جمعه به بخش دستگردان شهرستان طبس سفر کرده است، در جمع نمازگزاران عشق آباد مرکز این بخش گفت: دولت، نگاه توسعه‌ای به کل کشور دارد و رئیس جمهور، پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر اول است.

وی افزود: دور دوم سفرهای رئیس جمهور در حال انجام است و استان خراسان جنوبی نخستین مقصد در این دور بود که شاهد استقبال پرشور مردم از کاروان دولت بودیم.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به سیاه نمایی دشمن علیه نظام گفت: دشمنان ما به خاطر تحریم‌ها و نیز بی کفایتی‌های برخی مدیران داخلی، شایعه پراکنی می‌کردند که کار نظام تمام است اما مردم انقلابی خراسان جنوبی در زمان کرونا دیداری باشکوه در فضای باز با رئیس جمهور داشتند که بیانگر انقلابی بودن و ولایی بودن مردم استان است.

وی تصریح کرد: مردم استان کم‌برخوردار خراسان جنوبی در کمک به عتبات عالیات در کشور رتبه نخست را کسب کردند و دبیرخانه صحن امام محمدباقر (ع) در کاظمین از بین ۶ استان منتخب کشور به خراسان جنوبی سپرده شده که نشانگر بصیرت بالای مردم این استان است.

قناعت افزود: مردم استان همواره در انتخابات درخشیده‌اند و امسال هم شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود چرا که اگر بررسی کنیم در عرصه‌های بین المللی و داخلی موفقیت‌هایی داشته‌ایم و بیش از ۴۰ درصد تجارت جهانی در شرق اتفاق می‌افتد که تفاهم نامه‌های اقتصادی امضا شده و به طور رسمی عضو سازمان شانگهای شدیم که خروجی آن را طی یک سال آینده خواهیم دید.

وی گفت: ایران در جریان ترور سردار سلیمانی بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا (عین الاسد) را هدف گرفت و نشان می‌دهد که آمریکا از لحاظ نظامی شکست خورده و رو به افول است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: ۱۱ اسفند امسال با جنگ تمام عیاری مواجه خواهیم بود چرا که دشمن می‌خواهد درصد مشارکت مردم را پایین بیاورد و رمز آشوب دشمن برای روز انتخابات، کاهش مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه مردم ایران خودشان رئیس جمهور و نمایندگان را انتخاب می‌کنند افزود: درست است که در اقتصاد و معیشت کمی می‌لنگیم اما موفقیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم، مردم جهان منتظرند بین نظام انقلابی و ولایی و نظام استکباری چه کشوری خسته می‌شود و باید ببینند که مردم ایران خسته نمی‌شوند.

قناعت با بیان اینکه در رأس این حکومت، رهبر حکیم و فرزانه و نایب امام زمان (عج) قرار دارد گفت: رهبر انقلاب می‌گویند من به آینده ایران امیدوارم که این سخن از روی حساب و کتاب است.

وی تصریح کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد، چانه زنی مسئولان نظام در عرصه های بین المللی بالا می‌رود و با حفظ پشتوانه مردمی، توفیقات اقتصادی بیشتری در حوزه زیرساخت‌ها خواهیم داشت.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه مکانی برای تحلیل‌های سیاسی است و این ملت ۴۵ سال در مقابل آمریکا به تنهایی ایستادگی کرده و اکنون پول‌های بلوکه شده در عراق و آمریکا در حال آزاد شدن است.

وی افزود: توافق اخیر آمریکا، تعظیم بایدن در مقابل رهبری ایران بود؛ امارات و عربستان با ایران ائتلافی داشته‌اند که بیانگر قدرت جمهوری اسلامی است و برای حفظ این اقتدار باید هر کدام از ما رسانه باشیم و برای افزایش مشارکت مردمی تلاش کنیم.

قناعت گفت: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، حرکت توفنده ایران با شتاب بیشتری به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی در ادامه به مطالبات مردم بخش دستگردان اشاره و اضافه کرد: چهار جلسه کارشناسی شده برای مشکلات طبس با حضور معاون عمرانی و استاندار برگزار شده و در شورای اداری طبس تصمیمات خوبی برای موضوعات جاده و بهداشت گرفته خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی که در دور جدید سفرهای شهرستانی خود به بخش‌ها و روستاها می‌رود، امروز با همراهی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه طبس و جمعی از مسئولان به بخش دستگردان سفر کرد.

قناعت در این سفر ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی، در نماز جمعه عشق آباد مرکز بخش دستگردان حضور یافت و با شماری از مردم گفت و گو کرد.

دیدار با خانواده شهید و حضور در جلسه شورای اداری بخش دستگردان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

طبس دارای سه بخش مرکزی، دستگردان و دیهوک است که مرکز شهرستان تا بیرجند ۲۷۰ کیلومتر فاصله دارد و تنها شهرستان خراسان جنوبی است که فرمانداری ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.