۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 906717

سرمربی اتحاد کلباء باورش نمی‌شد پیروزی تیمش مقابل شارجه از دست رفته است.

عکس| وقتی لبخند روی لب‌های مجیدی خشک شد!

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی پس از اینکه در نخستین فصل حضورش روی نیمکت اتحاد کلباء نتیجه قابل‌قبولی به دست آورد و توانست تیمش را به رتبه هشتم جدول لیگ برتر امارات برساند، پس از فعالیت نسبتا خوب در نقل و انتقالات تابستانی و جذب مهره‌هایی مثل مهدی قایدی، سعی کرد عملکرد بهتری ارائه کند و اتفاقا نمایش عالی در هفته اول داشت، ولی شانس با او یار نبود.

شاگردان مجیدی دیروز در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر امارات میزبان تیم پرستاره و مدعی قهرمانی شارجه بودند که هر دو گل دریافتی در نیمه اول را بلافاصله روی حرکات مهدی قایدی پاسخ دادند، اما در دقیقه ۶۰ که گل سوم را توسط این ستاره ایرانی به ثمر رساندند و پیش افتادند، تصور پیروزی داشتند که این برد به شکل عجیبی از دست‌شان رفت.

1911826

این یکی از موقعیت‌های طلایی است که شاگردان مجیدی در نیمه اول از دست دادند و نتوانستند دروازه خالی گلر شارجه را باز کنند.

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء که مشخص بود با برنامه ویژه و شناخت عالی نسبت به شارجه تیمش را به زمین فرستاده، علی‌رغم نمایش فنی بهتر و موقعیت‌های خطرناک‌تر نسبت به حریف آسیایی خود، در نهایت با شکست ۴ بر ۳ تیمش مواجه شد.

شارجه در حالی توانست دو گل در دقایق ۷۹ و ۸۷ بزند و برتری اتحاد کلباء را از آنها بگیرد که در این مسابقه به شدت از داوری نفع برد، ولی با وجود همه این اتفاقات، فرهاد مجیدی پس از سوت پایان بازی این‌چنین ناباورانه به سمت زمین و تابلوی ورزشگاه خانگی نگاه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.