مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه مجموعه های ورزشی کارگران در استان اشاره کرد.

تخصیص ۱۰ میلیارد تومان به توسعه ورزش‌های کارگری خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه  گفت: ۴۰ میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری به استان برای تعمیر و تجهیز مجموعه‌های ورزشی کارگران استان مصوب شد که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن تزریق شده است.

وی افزود: این اعتبارات برای اجرای پروژه‌های نوین، جدید و درآمدزا ارائه خدمات مناسب و ارزان به کارگران اختصاص داده شده و تلاش ما این است رفاه کارگران در آن دیده شود.

اسلام خواه ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ میلیارد تومان نیز برای استخر کارگران در شهرستان اسفراین هزینه شده است. زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی امام علی بجنورد نیز هفته آینده نصب می‌شود. همچنین ۲ میلیارد تومان برای خرید چمن مصنوعی کارگران در فاروج هزینه شده است. همه این‌ها برای ایجاد نشاط در جامعه کارگری انجام می‌شود.

وی در خصوص تعاونی های استان، بیان کرد: در حال حاضر ۳ هزار و ۶۴۳ تعاونی در استان وجود دارد که ۴۷ درصد آن ها غیر فعال است.

وی تاکید کرد: هدف ما تعیین تکلیف این تعاونی های غیر فعال و در صورت امکان، احیای آن ها است تا از ظرفیت آن ها برای ایجاد اشتغال استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.