شلمچه- رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۵۰ موکب از فلکه مقاومت خرمشهر تا مرز شلمچه مستقر هستند.

استقرار ۴۵۰ موکب در شلمچه / ۹۵ درصد مواکب مردمی هستند

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، مکی یازع عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام اینکه کار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط مواکب از ابتدای ماه صفر در مرز شلمچه آغاز شده و تا یک هفته بعد از اربعین ادامه دارد، بیان کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۵۰ موکب از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی در شلمچه مستقر هستند تا به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی کنند.

وی افزود: همچنین ۵۰ موکب در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه پیش‌بینی شده تا زائران در راه بازگشت به لحاظ اسکان و تغذیه با مشکل روبه‌رو نباشند.

رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه اظهار کرد: ۶ موکب آبادانی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی عازم عراق شدند تا به در راه استقبال از زائران کمک کنند.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد موکب‌ها در شلمچه مردمی هستند، گفت: از مردم انتظار می‌رود کمک‌های خود را به موکب‌ها داشته باشند تا کم و کاستی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی نداشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.