رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: امروز جلسه‌ای از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل می‌شود تا اصلاحات و بازنگری لازم در مصوبه این شورا برای کنکور ۱۴۰۳ صورت پذیرد.

منادی سفیدان خبر داد؛ برگزاری جلسه شورای انقلاب‌ فرهنگی برای بازنگری مصوبه کنکور

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری جلسه اصلاح قانون کنکور با حضور وزرای مربوطه و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر قالیباف، گفت: مقرر شد، جلسه‌ای توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای همراهی با مجلس تشکیل و جمعی از نمایندگان در آن شرکت کنند تا اصلاحات و بازنگری لازم در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت پذیرد.

علیرضا منادی سفیدان گفت: عصر دیروز۳۰ مرداد در محل دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی و به ریاست ایشان و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، برخی از اعضای حقیقی و حقوقی این شورا، نواب رئیس مجلس، اعضای هیأت رئیسه، برخی از نمایندگان مجلس و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش و پذیرش کشور جلسه‌ای با موضوع نحوه برگزاری آزمون سراسری برگزار شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در این نشست، رئیس مجلس و نمایندگان بر اجرای قانون سنجش و پذیرش مصوب مجلس شورای اسلامی تاکید کردند. با عنایت به اینکه در ماده (۴) قانون مصوب مجلس، شورای سنجش و پذیرش کشور مکلف است مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را رعایت کند و از سوی دیگر تاکید نمایندگان مجلس بر عدم رعایت احکام صریحی از قانون در کنکور ۱۴۰۲ بود، مقرر شد امروز جلسه‌ای توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای همراهی با مجلس تشکیل و جمعی از نمایندگان در آن شرکت کنند تا اصلاحات و بازنگری لازم در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور ۱۴۰۳ صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    0 0
    خدایا خودت کمک کن تاثیر معدل مثبت شه ای خدا خسته شدیم به خدا مرگ بهتر از این زندگیه همش انتطار همش بلاتکلیفی