سریال «Shrinking» که با نام های «روان درمانی» و «روان شناس عجیب» هم در پلتفرم های داخلی منتشر شده است ماجرای چند روانشناس و مشاور را دنبال می‌کند که هر کدام مشکلات شخصی خودشان را دارند.

به گزارش قدس آنلاین، قصه های این مجموعه در یک کلینیک مشاوره می گذرد که مدیر آن دکتر پال با بازی «هریسون فورد» بیماری پارکینسون گرفته و قصه‌های خودش را دارد، «جیمی جونز» با بازی «جیسون جردن سیگِل» هم درمانگری است که در غم از دست دادن همسرش به سر می برد. سریال در روابط بین این شخصیت‌ها و بیماران و نزدیکان‌شان می‌گذرد و با حوادث و دیالوگ‌های که دارد موقعیت هایی کمدی را رقم می زند.

معرفی سریال  «Shrinking» / ماجراهای روانشناسانی عجیب

جیمی که به سوگ همسرش نشسته با روشی غیرعادی و صرف نظر از آموخته های علمی و اصول اخلاقی خود به مراجعانش همان چیزی را می گوید که فکر می کند و نه آن چیزی که دردشان می خورد، او با این شیوه تغییرات بزرگی در زندگی آن ها و زندگی خودش ایجاد می کند. جیمی به امید این که کمک به مراجعانش به خود او هم کمک کند، رویکردی عجیب و خلاقانه را در مواجهه با مراجعانش پیش می گیرد که ماجراهایی را برای او و دیگران به وجود می آورد.

این سریال روی پلتفرم اپل تی وی پلاس عرضه شده و تولید سال 2023 است. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «جیمز پانسولت» و «رای روسو یانگ» ساخته شده و یک سریال آمریکایی در ژانر کمدی و خانوادگی است. در این سریال جیسون سیگل، هریسون فورد، جسیکا ویلیامز، لوک تنی، مایکل اوری و لوکیتا ماکسول بازی می کنند.

جیسون جردن سیگِل که نقش «جیمی» را در این سریال ایفا می کند بازیگر، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی است که  بیشتر به خاطر بازی در نقش «مارشال اریکسن» در سریال کمدی «چطور با مادرتان آشنا شدم» شهرت یافته است و همان بازی بامزه و خنده داری که در نقش مارشال داشت را در نقش جیمی هم دارد. نکته جالب اینکه جیسون سیگل که خودش هم نقش اصلی سریال را بازی می‌کند در واقع سازنده اصلی سریال است. «بیل لاورنس» و «برت گلداشتاین» نویسندگان سریال پربیننده «تد لاسو» به کمک جیسون سیگل آمده‌اند تا یک فیلمنامه تمیز برای ساخت یک کمدی درجه یک با ایده هایی متفاوت و استثنایی از کار درآید.

معرفی سریال  «Shrinking» / ماجراهای روانشناسانی عجیب

یکی دیگر از نقاط عطف سریال، بازی هریسون فورد در این سریال است. فورد در این سریال نقش دکتر پال را بازی می‌کند که مدیر یک مطب روان‌درمانی و همکار جیمی این مرکز است که زبانی تند و تیز و قلبی مهربان دارد، مبتلا به بیماری پارکینسون است و باید رابطه اش با دخترش را بهبود ببخشد.

اگر دوست دارید که بعد از یک روز کاری خسته کننده به تماشای یک سریال کمدی و خانوادگی بنشینید، دیدن سریال «Shrinking» که امتیاز قابل قبول 7.8 را از IMDb گرفته است را به شما پیشنهاد می کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.