مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شاهد بهره برداری از ۲۰۸ واحد صنعتی معدنی و تجارت بودیم که زمینه اشتغال سه هزار و ۷۸۴ نفر را به همراه داشته است.

ایجاد ۳هزار و ۷۸۴فرصت شغلی در حوزه صنعت گلستان

به گزارش قدس انلاین، درویشعلی حسن‌زاده صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان ۲۰۸ واحد صنعتی در گلستان راه اندازی شده که منجر به سه هزار و ۷۸۴ فرصت شغلی در این بخش شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در هفته دولت سال جاری ۵۷ واحد صنعتی در ۱۱ شهرستان گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن زاده افزود: مبلغ هزار و ۴۵ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در حوزه صنعت معدن تجارت گلستان سرمایه‌گذاری شده که ۸۵۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در مدت زمان فعالیت هفته دولت ۴۶۲ میلیون دلار صادرات از استان گلستان انجام شده که از نظر ارزشی ۸۴ نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

حسن زاده گفت: در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم ۲۳۵ واحد تولیدی در استان گلستان ۱۴ هزار و ۶۲۶ از میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برخوردار شدند.

وی گفت: ارزش هر تن کالای صادراتی از استان گلستان در دولت قبل ۴۵۵ دلار بود که این رقم در حال حاضر به ۶۱۷ دلار در هر تن رسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.